Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 442572

Razumijevanje priče i diskursa u narativnoj slikovnici na engleskom kao stranom jeziku


Lauš, Ivana; Narančić Kovač, Smiljana
Razumijevanje priče i diskursa u narativnoj slikovnici na engleskom kao stranom jeziku // Konferencijski zbornik – Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup: Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 99-113 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 442572 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razumijevanje priče i diskursa u narativnoj slikovnici na engleskom kao stranom jeziku
(Comprehending story and discourse in narrative picture books in EFL)

Autori
Lauš, Ivana ; Narančić Kovač, Smiljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Konferencijski zbornik – Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup: Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante - Zagreb : Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 99-113

ISBN
978-953-7210-18-2

Skup
2. Međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima. Drugi specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskog jezika 2 (RUHJ-2)

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.11.2008. - 14.11.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
priča; diskurs; slikovnica; strategije čitanja; rano učenje engleskog jezika
(story; discourse; picture book; reading strategies; young learners of EFL)

Sažetak
U članku se opisuje istraživanje čitanja i razumijevanja pripovjedne slikovnice na engleskom kao stranom jeziku provedeno s učenicima 4. razreda osnovne škole koji engleski jezik uče od prvog razreda. Ispitanici su individualno snimljeni tijekom čitanja i prepričavanja. Istražuje se koje strategije pri prvom čitanju nepoznatog teksta na stranom jeziku ispitanici koriste da bi verbalizirali pisani tekst i razumjeli priču koja je u slikovnici prikazana putem kombinacije dvaju odvojenih diskursa, tj. vizualnoga i verbalnoga. Analiza prikupljenih podataka pokazuje u kojoj se mjeri djeca pri razumijevanju priče oslanjaju na tekst, a u kojoj na sliku. Utvrđeni zaključci ukazuju na zajedničke karakteristike ispitanika u intuitivnoj porabi nepodučavanih strategija i na njihovu općenitu orijentaciju u smjeru dominacije verbalnoga diskursa pri razumijevanju priče.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)
227-2270674-0727 - Fabula i diskurs u dječjoj književnosti (Težak, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Lauš, Ivana; Narančić Kovač, Smiljana
Razumijevanje priče i diskursa u narativnoj slikovnici na engleskom kao stranom jeziku // Konferencijski zbornik – Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup: Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 99-113 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lauš, I. & Narančić Kovač, S. (2008) Razumijevanje priče i diskursa u narativnoj slikovnici na engleskom kao stranom jeziku. U: Pavličević-Franić, D. & Bežen, A. (ur.)Konferencijski zbornik – Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup: Rano učenje hrvatskoga jezika 2.
@article{article, author = {Lau\v{s}, Ivana and Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana}, year = {2008}, pages = {99-113}, keywords = {pri\v{c}a, diskurs, slikovnica, strategije \v{c}itanja, rano u\v{c}enje engleskog jezika}, isbn = {978-953-7210-18-2}, title = {Razumijevanje pri\v{c}e i diskursa u narativnoj slikovnici na engleskom kao stranom jeziku}, keyword = {pri\v{c}a, diskurs, slikovnica, strategije \v{c}itanja, rano u\v{c}enje engleskog jezika}, publisher = {Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI) ; U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lau\v{s}, Ivana and Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana}, year = {2008}, pages = {99-113}, keywords = {story, discourse, picture book, reading strategies, young learners of EFL}, isbn = {978-953-7210-18-2}, title = {Comprehending story and discourse in narrative picture books in EFL}, keyword = {story, discourse, picture book, reading strategies, young learners of EFL}, publisher = {Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI) ; U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font