Pregled bibliografske jedinice broj: 442534
Stavovi budućih učitelja primarnog obrazovanja o cjeloživotnom učenju i obrazovanju
Stavovi budućih učitelja primarnog obrazovanja o cjeloživotnom učenju i obrazovanju // Andragoški glasnik, 14 (2010), 1; 57-65 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 442534 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi budućih učitelja primarnog obrazovanja o cjeloživotnom učenju i obrazovanju
(Attitudes of Future Primary School Teachers Towards Lifelong Learning And Lifelong Education)
Autori
Rajić, Višnja ; Lapat, Goran
Izvornik
Andragoški glasnik (1331-3134) 14
(2010), 1;
57-65
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
cjeloživotno učenje; cjeloživotno obrazovanje; stavovi; budući učitelji
(lifelong education; lifelong learning; attitudes; pre-service teachers)
Sažetak
Obrazovanje je nedvojbeno u svim modernim društvima značajan činitelj društvenog napretka i individualnog razvoja svake osobe. Svakodnevne nove okolnosti nalažu potrebu ponovnog procjenjivanja vlastitih kompetencija svakog čovjeka, a naročito učitelja. Sposobnost kvalitetnog rada učitelj ostvaruje samokritikom i visokom motivacijom za nastavak učenja tijekom cijelog života. Organizacija obrazovanja mora razvijati i unapređivati i osobni razvoj učitelja i čitav odgojno-obrazovni sustav. U radu se obrazlažu stavovi budućih učitelja o cjeloživotnom učiteljskom učenju i obrazovanju u njihovom radnom vijeku. Analizom sadržaja studentskih radova (budućih učitelja primarnog obrazovanja) pokušalo se definirati njihove stavove o cjeloživotnom učenju i obrazovanju. Rad prikazuje dobro razumijevanje tematike i opisuju cjeloživotno učenje kao konstantan proces (njih 76, 67%). Polovica studenata smatra da je cjeloživotno učenje i obrazovanje neophodno (50, 82%). Studenti smatraju da cjeloživotno učenje i obrazovanje imaju izrazit utjecaj na kvalitetu njihova rada (39, 34%), kao i razvoj njihovih kompetencija (34, 43%). Pišući o oblicima svog cjeloživotnog obrazovanja i cjeloživotnog učenja njih 81, 97% odabralo je neformalne oblike koje bi koristili (seminari, radionice, tečajevi), njih 52, 46% uočava i odabire informalne oblike obrazovanja – samoobrazovanje, dok ih 32, 79% planira nastaviti obrazovanje (doktorski studij).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb