Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 442520

Mišljenja studenata o mogućnostima implememtacije elelmenata reformskih pedagogija u suvremenu državnu školu


Rajić, Višnja
Mišljenja studenata o mogućnostima implememtacije elelmenata reformskih pedagogija u suvremenu državnu školu // Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 579-589 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 442520 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mišljenja studenata o mogućnostima implememtacije elelmenata reformskih pedagogija u suvremenu državnu školu
(Students' attitudes towards possibilities for implementation of elements of reform pedagogies in the contemporary state schools)

Autori
Rajić, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009, 579-589

ISBN
978-953-7210-24-3

Skup
3rd Interntaional Conference on Andvaced and Systematic Research ; Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 14.11.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
implementacija; reformska pedagogija; studenti Učiteljskog fakulteta; primarno obrazovanje
(implementation. Reform pedagogies; students of the Faculty of Teacher education; primary education)

Sažetak
Tijekom studija na Učiteljskom fakultetu studenti Odsjeka za izobrazbu učitelja primarnog obrazovanja upoznaju se s različitim pedagoškim pravcima i koncepcijama. Rad prikazuje rezultate istraživanja provedenog tijekom akademske godine 2007/2008 i 2008/2009 na uzorku od 45 radova studenata treće i četvrte godine Učiteljskog fakulteta u Zagrebu, Odsjeka za izobrazbu učitelja. Svi ispitanici pohađali su nastavu izbornog kolegija Alternativne škole i pedagogije tijekom kojeg su se pobliže upoznali s reformskim pedagogijama i inovativnim i kreativnim didaktičkim rješenjima pedagoške svakodnevice, te posjetili neke od alternativnih škola. Analizom sadržaja studentskih radova pokušali smo utvrditi koje od elemenata reformskih pedagogija bi implementirali u radu budući učitelji primarnog obrazovanja. Studenti su u najvećem broju svojih radova naveli neke od organizacijskih elemenata reformskih pedagogija poput pripremljene okoline (66, 7%) i pojačane suradnje s roditeljima (64, 4%). Ručni rad u nastavi bi koristilo 55, 6%., dok bi metode učenja otkrivanjem, problemske i projektne nastave koristilo 40, 2% studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271694-1692 - Učenje otkrivanjem i istraživanjem u nastavi prirode i društva (Vijtiuk, Nada, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Višnja Rajić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rajić, Višnja
Mišljenja studenata o mogućnostima implememtacije elelmenata reformskih pedagogija u suvremenu državnu školu // Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 579-589 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Rajić, V. (2009) Mišljenja studenata o mogućnostima implememtacije elelmenata reformskih pedagogija u suvremenu državnu školu. U: Bouillet, D. & Matijević, M. (ur.)Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja.
@article{article, author = {Raji\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2009}, pages = {579-589}, keywords = {implementacija, reformska pedagogija, studenti U\v{c}iteljskog fakulteta, primarno obrazovanje}, isbn = {978-953-7210-24-3}, title = {Mi\v{s}ljenja studenata o mogu\'{c}nostima implememtacije elelmenata reformskih pedagogija u suvremenu dr\v{z}avnu \v{s}kolu}, keyword = {implementacija, reformska pedagogija, studenti U\v{c}iteljskog fakulteta, primarno obrazovanje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Raji\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2009}, pages = {579-589}, keywords = {implementation. Reform pedagogies, students of the Faculty of Teacher education, primary education}, isbn = {978-953-7210-24-3}, title = {Students' attitudes towards possibilities for implementation of elements of reform pedagogies in the contemporary state schools}, keyword = {implementation. Reform pedagogies, students of the Faculty of Teacher education, primary education}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font