Pregled bibliografske jedinice broj: 442520
Mišljenja studenata o mogućnostima implememtacije elelmenata reformskih pedagogija u suvremenu državnu školu
Mišljenja studenata o mogućnostima implememtacije elelmenata reformskih pedagogija u suvremenu državnu školu // Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 579-589 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 442520 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenja studenata o mogućnostima implememtacije elelmenata reformskih pedagogija u suvremenu državnu školu
(Students' attitudes towards possibilities for implementation of elements of reform pedagogies in the contemporary state schools)
Autori
Rajić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja
/ Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009, 579-589
ISBN
978-953-7210-24-3
Skup
3rd Interntaional Conference on Andvaced and Systematic Research ; Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 14.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
implementacija; reformska pedagogija; studenti Učiteljskog fakulteta; primarno obrazovanje
(implementation. Reform pedagogies; students of the Faculty of Teacher education; primary education)
Sažetak
Tijekom studija na Učiteljskom fakultetu studenti Odsjeka za izobrazbu učitelja primarnog obrazovanja upoznaju se s različitim pedagoškim pravcima i koncepcijama. Rad prikazuje rezultate istraživanja provedenog tijekom akademske godine 2007/2008 i 2008/2009 na uzorku od 45 radova studenata treće i četvrte godine Učiteljskog fakulteta u Zagrebu, Odsjeka za izobrazbu učitelja. Svi ispitanici pohađali su nastavu izbornog kolegija Alternativne škole i pedagogije tijekom kojeg su se pobliže upoznali s reformskim pedagogijama i inovativnim i kreativnim didaktičkim rješenjima pedagoške svakodnevice, te posjetili neke od alternativnih škola. Analizom sadržaja studentskih radova pokušali smo utvrditi koje od elemenata reformskih pedagogija bi implementirali u radu budući učitelji primarnog obrazovanja. Studenti su u najvećem broju svojih radova naveli neke od organizacijskih elemenata reformskih pedagogija poput pripremljene okoline (66, 7%) i pojačane suradnje s roditeljima (64, 4%). Ručni rad u nastavi bi koristilo 55, 6%., dok bi metode učenja otkrivanjem, problemske i projektne nastave koristilo 40, 2% studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1692 - Učenje otkrivanjem i istraživanjem u nastavi prirode i društva (Vijtiuk, Nada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Višnja Rajić
(autor)