Pregled bibliografske jedinice broj: 442448
Teorijski modeli učinkovitosti škola – smjernice za samovrednovanje
Teorijski modeli učinkovitosti škola – smjernice za samovrednovanje // Uvođenje vanjskog vrjednovanja i samovrjednovanja škola u obrazovni sustav RH
Zagreb, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)
CROSBI ID: 442448 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorijski modeli učinkovitosti škola – smjernice za samovrednovanje
(School effectiveness theoretical models and school selfevaluation)
Autori
Domović, Vlatka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni
Skup
Uvođenje vanjskog vrjednovanja i samovrjednovanja škola u obrazovni sustav RH
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.09.2009. - 23.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
škola; učinkovitost škole; razvoj škole; učitelji
(school; school effectiveness; school improvement; teachers)
Sažetak
U radu su definirane osnovne funkcije i ciljevi škole, prikazani izabrani teorijski modeli učinkovitosti škole koji svoje korjene imaju u teoriji organizacije, organizacijskog razvoja i obrazovnim znanostima te nalazi empirijskih istraživanja učinkovitosti škole. Na osnovi teorijskih modela diskutirane su smjernice za procjenu učinkovitosti škola u RH.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Vlatka Domović
(autor)