Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 442448

Teorijski modeli učinkovitosti škola – smjernice za samovrednovanje


Domović, Vlatka
Teorijski modeli učinkovitosti škola – smjernice za samovrednovanje // Uvođenje vanjskog vrjednovanja i samovrjednovanja škola u obrazovni sustav RH
Zagreb, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)


CROSBI ID: 442448 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teorijski modeli učinkovitosti škola – smjernice za samovrednovanje
(School effectiveness theoretical models and school selfevaluation)

Autori
Domović, Vlatka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni

Skup
Uvođenje vanjskog vrjednovanja i samovrjednovanja škola u obrazovni sustav RH

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.09.2009. - 23.09.2009

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
škola; učinkovitost škole; razvoj škole; učitelji
(school; school effectiveness; school improvement; teachers)

Sažetak
U radu su definirane osnovne funkcije i ciljevi škole, prikazani izabrani teorijski modeli učinkovitosti škole koji svoje korjene imaju u teoriji organizacije, organizacijskog razvoja i obrazovnim znanostima te nalazi empirijskih istraživanja učinkovitosti škole. Na osnovi teorijskih modela diskutirane su smjernice za procjenu učinkovitosti škola u RH.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vlatka Domović (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Domović, Vlatka
Teorijski modeli učinkovitosti škola – smjernice za samovrednovanje // Uvođenje vanjskog vrjednovanja i samovrjednovanja škola u obrazovni sustav RH
Zagreb, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)
Domović, V. (2009) Teorijski modeli učinkovitosti škola – smjernice za samovrednovanje. U: Uvođenje vanjskog vrjednovanja i samovrjednovanja škola u obrazovni sustav RH.
@article{article, author = {Domovi\'{c}, Vlatka}, year = {2009}, keywords = {\v{s}kola, u\v{c}inkovitost \v{s}kole, razvoj \v{s}kole, u\v{c}itelji}, title = {Teorijski modeli u\v{c}inkovitosti \v{s}kola – smjernice za samovrednovanje}, keyword = {\v{s}kola, u\v{c}inkovitost \v{s}kole, razvoj \v{s}kole, u\v{c}itelji}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Domovi\'{c}, Vlatka}, year = {2009}, keywords = {school, school effectiveness, school improvement, teachers}, title = {School effectiveness theoretical models and school selfevaluation}, keyword = {school, school effectiveness, school improvement, teachers}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font