Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 44239

Mogućnost primjene Interneta u institucijskom marketingu


Frajlić, Dubravka
Mogućnost primjene Interneta u institucijskom marketingu, 2000., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 44239 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnost primjene Interneta u institucijskom marketingu
(Possibility of Internet Usage in Institutional Marketing)

Autori
Frajlić, Dubravka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
07.12

Godina
2000

Stranica
186

Mentor
Marušić, Mira

Ključne riječi
Internet; institucionalni marketing
(Internet; instututional marketing)

Sažetak
Internet ima više mogućnosti primjene u područjima instutucijskog marketinga. Odličan je izvor sekundarnih podataka korisnih u istraživanju poslovnog tržišta. U primarnom istraživanju, Internet (e-mail) možemo promatrati kao podvrstu poštanske ankete, a moguće je voditi i grupne intervjue. Uvođenje Interneta u sustav distribucije (prodaje) na poslovnom tržištu predstavlja uvođenje nove platforme, koja značajno pojednostavljuje proces i snižava troškove. Glavni problem je neodgovarajuća logistika, koja ne može pratiti brzinu i količine narudžbi koje se dogovore online. Provedeno je istraživanje o stanju i razini primjene Interneta u hrvatskim poduzećima, na temelju kojeg su doneseni slijedeći zaključci. Poduzeća koja primjenjuju Internet u poslovanju u većoj mjeri imaju konkretne koristi, pri čemu ipak samo mali broj poduzeća te koristi kvantificira. Poduzeća koja primjenjuju Internet u poslovanju u većem broju imaju organizirani odjel za informatiku i/ili marketing, a Internet se najviše primjenjuje u onim poduzećima koja imaju organizirana oba odjela. Istraživanje je pokazalo da e-mail anketa kao metoda ispitivanja nije primjenjiva za istraživanje gospodarskih subjekata u Rebulici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
067003

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Frajlić, Dubravka
Mogućnost primjene Interneta u institucijskom marketingu, 2000., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Frajlić, D. (2000) 'Mogućnost primjene Interneta u institucijskom marketingu', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Frajli\'{c}, Dubravka}, year = {2000}, pages = {186}, keywords = {Internet, institucionalni marketing}, title = {Mogu\'{c}nost primjene Interneta u institucijskom marketingu}, keyword = {Internet, institucionalni marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Frajli\'{c}, Dubravka}, year = {2000}, pages = {186}, keywords = {Internet, instututional marketing}, title = {Possibility of Internet Usage in Institutional Marketing}, keyword = {Internet, instututional marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font