Pregled bibliografske jedinice broj: 44239
Mogućnost primjene Interneta u institucijskom marketingu
Mogućnost primjene Interneta u institucijskom marketingu, 2000., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 44239 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnost primjene Interneta u institucijskom marketingu
(Possibility of Internet Usage in Institutional Marketing)
Autori
Frajlić, Dubravka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
07.12
Godina
2000
Stranica
186
Mentor
Marušić, Mira
Ključne riječi
Internet; institucionalni marketing
(Internet; instututional marketing)
Sažetak
Internet ima više mogućnosti primjene u područjima instutucijskog marketinga. Odličan je izvor sekundarnih podataka korisnih u istraživanju poslovnog tržišta. U primarnom istraživanju, Internet (e-mail) možemo promatrati kao podvrstu poštanske ankete, a moguće je voditi i grupne intervjue.
Uvođenje Interneta u sustav distribucije (prodaje) na poslovnom tržištu predstavlja uvođenje nove platforme, koja značajno pojednostavljuje proces i snižava troškove. Glavni problem je neodgovarajuća logistika, koja ne može pratiti brzinu i količine narudžbi koje se dogovore online.
Provedeno je istraživanje o stanju i razini primjene Interneta u hrvatskim poduzećima, na temelju kojeg su doneseni slijedeći zaključci. Poduzeća koja primjenjuju Internet u poslovanju u većoj mjeri imaju konkretne koristi, pri čemu ipak samo mali broj poduzeća te koristi kvantificira. Poduzeća koja primjenjuju Internet u poslovanju u većem broju imaju organizirani odjel za informatiku i/ili marketing, a Internet se najviše primjenjuje u onim poduzećima koja imaju organizirana oba odjela. Istraživanje je pokazalo da e-mail anketa kao metoda ispitivanja nije primjenjiva za istraživanje gospodarskih subjekata u Rebulici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti