Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 441933

Kako škole vide sebe: Analiza samoevaluacijskog upitnika u projektu samovrednovanja škola


Odak, Iva; Ristić Dedić, Zrinka; Bezinović, Petar; Rister, Damir
Kako škole vide sebe: Analiza samoevaluacijskog upitnika u projektu samovrednovanja škola // Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010. str. 63-95


CROSBI ID: 441933 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako škole vide sebe: Analiza samoevaluacijskog upitnika u projektu samovrednovanja škola
(School self-perception: Analysis of responses to self-evaluation questionnaire)

Autori
Odak, Iva ; Ristić Dedić, Zrinka ; Bezinović, Petar ; Rister, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama

Urednik/ci
Bezinović, Petar

Izdavač
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2010

Raspon stranica
63-95

ISBN
978-953-7290-19-1

Ključne riječi
Materijalni uvjeti škole, rukovođenje, kvaliteta nastave, nastavni plan i program, podrška učenicima, izvannastavne aktivnosti, samoinicijativnost učenika, suradnja s vanjskim partnerima,
(Financial and material conditions of schooling, school management, quality of teaching, teaching plan and programme, support programme for pupils , extracurricular activities, pupils entrepreneurial behaviour, partnership with local community and parents)

Sažetak
The paper presents the qualitative analysis of schools' responses to self-evaluation questionnaire used in the process of school self-analysis and self-evaluation. Based on the school effectiveness model, themes covered in the questionnaire included financial and material conditions of schooling, school management, quality of teaching processes, quality of teaching plans and programmes, support programmes for pupils, presence of extracurricular activities in school, partnership with parents and local community etc. The analysis gave insight into the self-perceptions of schools and their position regarding possible steps toward school improvement.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb

Profili:

Avatar Url Iva Odak (autor)

Avatar Url Petar Bezinović (autor)

Avatar Url Damir Rister (autor)

Avatar Url Zrinka Ristić Dedić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Odak, Iva; Ristić Dedić, Zrinka; Bezinović, Petar; Rister, Damir
Kako škole vide sebe: Analiza samoevaluacijskog upitnika u projektu samovrednovanja škola // Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010. str. 63-95
Odak, I., Ristić Dedić, Z., Bezinović, P. & Rister, D. (2010) Kako škole vide sebe: Analiza samoevaluacijskog upitnika u projektu samovrednovanja škola. U: Bezinović, P. (ur.) Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama. Zagreb, Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, str. 63-95.
@inbook{inbook, author = {Odak, Iva and Risti\'{c} Dedi\'{c}, Zrinka and Bezinovi\'{c}, Petar and Rister, Damir}, editor = {Bezinovi\'{c}, P.}, year = {2010}, pages = {63-95}, keywords = {Materijalni uvjeti \v{s}kole, rukovo\djenje, kvaliteta nastave, nastavni plan i program, podr\v{s}ka u\v{c}enicima, izvannastavne aktivnosti, samoinicijativnost u\v{c}enika, suradnja s vanjskim partnerima,}, isbn = {978-953-7290-19-1}, title = {Kako \v{s}kole vide sebe: Analiza samoevaluacijskog upitnika u projektu samovrednovanja \v{s}kola}, keyword = {Materijalni uvjeti \v{s}kole, rukovo\djenje, kvaliteta nastave, nastavni plan i program, podr\v{s}ka u\v{c}enicima, izvannastavne aktivnosti, samoinicijativnost u\v{c}enika, suradnja s vanjskim partnerima,}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Odak, Iva and Risti\'{c} Dedi\'{c}, Zrinka and Bezinovi\'{c}, Petar and Rister, Damir}, editor = {Bezinovi\'{c}, P.}, year = {2010}, pages = {63-95}, keywords = {Financial and material conditions of schooling, school management, quality of teaching, teaching plan and programme, support programme for pupils , extracurricular activities, pupils entrepreneurial behaviour, partnership with local community and parents}, isbn = {978-953-7290-19-1}, title = {School self-perception: Analysis of responses to self-evaluation questionnaire}, keyword = {Financial and material conditions of schooling, school management, quality of teaching, teaching plan and programme, support programme for pupils , extracurricular activities, pupils entrepreneurial behaviour, partnership with local community and parents}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font