Pregled bibliografske jedinice broj: 441933
Kako škole vide sebe: Analiza samoevaluacijskog upitnika u projektu samovrednovanja škola
Kako škole vide sebe: Analiza samoevaluacijskog upitnika u projektu samovrednovanja škola // Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010. str. 63-95
CROSBI ID: 441933 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako škole vide sebe: Analiza samoevaluacijskog upitnika u projektu samovrednovanja škola
(School self-perception: Analysis of responses to self-evaluation questionnaire)
Autori
Odak, Iva ; Ristić Dedić, Zrinka ; Bezinović, Petar ; Rister, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama
Urednik/ci
Bezinović, Petar
Izdavač
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
63-95
ISBN
978-953-7290-19-1
Ključne riječi
Materijalni uvjeti škole, rukovođenje, kvaliteta nastave, nastavni plan i program, podrška učenicima, izvannastavne aktivnosti, samoinicijativnost učenika, suradnja s vanjskim partnerima,
(Financial and material conditions of schooling, school management, quality of teaching, teaching plan and programme, support programme for pupils , extracurricular activities, pupils entrepreneurial behaviour, partnership with local community and parents)
Sažetak
The paper presents the qualitative analysis of schools' responses to self-evaluation questionnaire used in the process of school self-analysis and self-evaluation. Based on the school effectiveness model, themes covered in the questionnaire included financial and material conditions of schooling, school management, quality of teaching processes, quality of teaching plans and programmes, support programmes for pupils, presence of extracurricular activities in school, partnership with parents and local community etc. The analysis gave insight into the self-perceptions of schools and their position regarding possible steps toward school improvement.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb