Pregled bibliografske jedinice broj: 441930
Samovrednovanje škole iz perspektive kritičkih prijatelja
Samovrednovanje škole iz perspektive kritičkih prijatelja // Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010. str. 119-136
CROSBI ID: 441930 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samovrednovanje škole iz perspektive kritičkih prijatelja
(School self-evaluation from the critical friends perspective)
Autori
Bezinović, Petar ; Ristić Dedić, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama
Urednik/ci
Bezinović, Petar
Izdavač
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
119-136
ISBN
978-953-7290-19-1
Ključne riječi
Perspektiva kritičkih prijatelja, pozitivni učinci samovrednovanja, zapreke samovrednovanju,
(Critical friends perspective, positive effects of self-evaluation, obstacles to self-evaluation)
Sažetak
U poglavlju su analizirana iskustva kritičkih prijatelja kao vanjskih promatrača i sudionika procesa samovrednovanja u školama. Ova iskustva pružaju vrlo dobru sliku o pozitivnim učincima, ali i o zaprekama uvođenju samovrednovanja u škole. Kritički prijatelji su dali niz konkretnih i korisnih preporuka za olakšavanje i bolje korištenje samovrednovanja kao moćnog mehanizma za unapređivanje rada škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb