Pregled bibliografske jedinice broj: 441928
Zaključna razmatranja o samovrednovanju škola
Zaključna razmatranja o samovrednovanju škola // Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010. str. 137-145
CROSBI ID: 441928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zaključna razmatranja o samovrednovanju škola
(Final reflections on school self-evaluation)
Autori
Bezinović, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama
Urednik/ci
Bezinović, Petar
Izdavač
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
137-145
ISBN
978-953-7290-19-1
Ključne riječi
Značenje samovrednovanja škola, unutarnji kapaciteti škola, vanjska podrška
(Meaning of school self-evaluation, capacities for self-evaluation, external support)
Sažetak
U poglavlju su na osnovi detaljne dublje analize procesa samovrednovanja u školama definirane ključne odrednice uspješnog samovrednovanja. Uspješnost samovrednovanja u školama određuju: (1) metodološki okvir s jasnim smjernicama, priručnicima, indikatorima, standardima i postupcima, (2) unutarnji kapaciteti škole za samovrednovanje, organizacijsko učenje, strateško planiranje i razvoj, i (3) kvaliteta vanjske podrške u vidu edukacije i supervizije. Da bi se samovrednovanje moglo učinkovito koristiti za unapređivanje kvalitete škole, nužno je potrebno razvijati sve tri skupine čimbenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Petar Bezinović
(autor)