Pregled bibliografske jedinice broj: 441923
Razvojni prioriteti i razvojni planovi škola
Razvojni prioriteti i razvojni planovi škola // Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010. str. 109-117
CROSBI ID: 441923 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvojni prioriteti i razvojni planovi škola
(School priorities and developmental plans)
Autori
Bezinović, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama
Urednik/ci
Bezinović, Petar
Izdavač
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
109-117
ISBN
978-953-7290-19-1
Ključne riječi
Razvojni prioriteti škola, razvojni planovi škola
(School priorities, school developmental plans)
Sažetak
U poglavlju je prikazna analiza razvojnih prioriteta škola definiranih na osnovi samoevaluacije i SWOT analize. Najčešći prioritetni razvojni ciljevi škola vezani su uz unapređivanje međuljudskih odnosa, poboljšanje organizacije rada škole, unapređivanje nastave, stručno usavršavanje učitelja, podršku učenicima, praćenje napredovanja i ocjenjivanje učenika, odgojno djelovanje škole, slobodne i izvannastavne aktivnosti učenika, suradnju škole s vanjskim partnerima, suradnju s roditeljima i s osnivačem. Opisano je na koji se način razvojni prioriteti i ciljevi trebaju pretočiti u izvedive razvojne planove škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Petar Bezinović
(autor)