Pregled bibliografske jedinice broj: 441902
Osnovna ideja i provedba projekta samovrednovanja škola
Osnovna ideja i provedba projekta samovrednovanja škola // Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010. str. 53-62
CROSBI ID: 441902 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnovna ideja i provedba projekta samovrednovanja škola
(The basic concept and the implementation of the school self-evaluation project)
Autori
Bezinović, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama
Urednik/ci
Bezinović, Petar
Izdavač
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
53-62
ISBN
978-953-7290-19-1
Ključne riječi
Učeniku usmjeren pristup, autonomija i odgovornsot, pristup cijele škola, empirijski pristup, profesionalni izazovi
(Student-centred approach, autonomy and responsibility, whole-school approach, empirical approach, professional challenge)
Sažetak
U poglavlju su razmotrena osnovna načela samovrednovanja škola, te su detaljno opisane faze provedbe projekta i izrade školskog razvojnog plana i školskih projekata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Petar Bezinović
(autor)