Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 441896

Ključni akteri samovrednovanja škola


Bezinović, Petar
Ključni akteri samovrednovanja škola // Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010. str. 45-49


CROSBI ID: 441896 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ključni akteri samovrednovanja škola
(The key actors in school self-evaluation)

Autori
Bezinović, Petar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama

Urednik/ci
Bezinović, Petar

Izdavač
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2010

Raspon stranica
45-49

ISBN
978-953-7290-19-1

Ključne riječi
Rukovođenje, ravnatelji, tim za kvalitetu škole, kritički prijatelj škole
(Leadership, headmaster, quality improvement team, critical friend)

Sažetak
U poglavlju su opisane uloge ključnih uloga i aktera u samovrednovanju škola. Analizira se značenje uloge ravnatelja, tima za kvalitetu škole i kritičkog prijatelja škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb

Profili:

Avatar Url Petar Bezinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bezinović, Petar
Ključni akteri samovrednovanja škola // Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010. str. 45-49
Bezinović, P. (2010) Ključni akteri samovrednovanja škola. U: Bezinović, P. (ur.) Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama. Zagreb, Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, str. 45-49.
@inbook{inbook, author = {Bezinovi\'{c}, Petar}, editor = {Bezinovi\'{c}, P.}, year = {2010}, pages = {45-49}, keywords = {Rukovo\djenje, ravnatelji, tim za kvalitetu \v{s}kole, kriti\v{c}ki prijatelj \v{s}kole}, isbn = {978-953-7290-19-1}, title = {Klju\v{c}ni akteri samovrednovanja \v{s}kola}, keyword = {Rukovo\djenje, ravnatelji, tim za kvalitetu \v{s}kole, kriti\v{c}ki prijatelj \v{s}kole}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Bezinovi\'{c}, Petar}, editor = {Bezinovi\'{c}, P.}, year = {2010}, pages = {45-49}, keywords = {Leadership, headmaster, quality improvement team, critical friend}, isbn = {978-953-7290-19-1}, title = {The key actors in school self-evaluation}, keyword = {Leadership, headmaster, quality improvement team, critical friend}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font