Pregled bibliografske jedinice broj: 441896
Ključni akteri samovrednovanja škola
Ključni akteri samovrednovanja škola // Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010. str. 45-49
CROSBI ID: 441896 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ključni akteri samovrednovanja škola
(The key actors in school self-evaluation)
Autori
Bezinović, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama
Urednik/ci
Bezinović, Petar
Izdavač
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
45-49
ISBN
978-953-7290-19-1
Ključne riječi
Rukovođenje, ravnatelji, tim za kvalitetu škole, kritički prijatelj škole
(Leadership, headmaster, quality improvement team, critical friend)
Sažetak
U poglavlju su opisane uloge ključnih uloga i aktera u samovrednovanju škola. Analizira se značenje uloge ravnatelja, tima za kvalitetu škole i kritičkog prijatelja škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Petar Bezinović
(autor)