Pregled bibliografske jedinice broj: 441889
Samovrednovanje i kvaliteta obrazovanja
Samovrednovanje i kvaliteta obrazovanja // Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010. str. 23-44
CROSBI ID: 441889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samovrednovanje i kvaliteta obrazovanja
(School self-evaluation and the quality of education)
Autori
Bezinović, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama
Urednik/ci
Bezinović, Petar
Izdavač
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
23-44
ISBN
978-953-7290-19-1
Ključne riječi
Samovrednovanje škola; kvaliteta obrazovanja
(School self-evaluation; quality of education)
Sažetak
U poglavlju se razmatra funkcija samovrednovanja kao mehanizma za unapređivanje kvalitete obrazovanja. Objašnjava se mjesto samovrednovanja u upravljanju kvalitetom u obrazovanju, kao i odnosi samovrednovanja i kulture kvalitete obrazovanja, autonomije škola, organizacijskog učenja i razvojnog planiranja u školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Petar Bezinović
(autor)