Pregled bibliografske jedinice broj: 441881
Smisao i funkcija samovrednovanja škola
Smisao i funkcija samovrednovanja škola // Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010. str. 17-21
CROSBI ID: 441881 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Smisao i funkcija samovrednovanja škola
(The meaning and the function of school self-evaluation)
Autori
Bezinović, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama
Urednik/ci
Bezinović, Petar
Izdavač
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
17-21
ISBN
978-953-7290-19-1
Ključne riječi
Samovrednovanje škola, konceptualno značenje
(School self-evaluation, conceptual meaning)
Sažetak
U poglavlju je definirano značenje i funkcija samovrednovanja škola. Opisano je mjesto samovrednovanja u sustavu za unapređivanje kvalitete obrazovanja u europskom i nacionalnom kontekstu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Petar Bezinović
(autor)