Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 441846

Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama


Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.). Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010 (monografija)


CROSBI ID: 441846 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama
(School Self-evaluation: Initial Experiences in Elementary Schools)

Urednik/ci
Bezinović, Petar

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2010

Stranica
279

ISBN
978-953-7290-19-1

Ključne riječi
Samovrednovanje škola; kvaliteta obrazovanja; kultura kvalitete; autonomija škola; strateško planiranje
(School self-evaluation; quality of education; quality culture; school autonomy; strategic planning)

Sažetak
Knjiga „Samovrednovanje škola“ pokušava dati odgovor na pitanja o kvaliteti školskog obrazovanja putem dublje analize procesa samovrednovanja u školama. Na primjeru razvojnog projekta u kojemu je sudjelovalo 19 osnovnih škola iz različitih dijelova Hrvatske opisuje se širi smisao samovrednovanja, njegova metodološka podloga i praktična primjena. Uz pomoć angažiranih kritičkih prijatelja i školskih timova za kvalitetu preispitani su uvjeti i predloženi načini za bolje korištenje samovrednovanja u našim školama. Pokazuje se da dobro organizirano i svrsishodno korišteno samovrednovanje može osloboditi put k većoj autonomiji, samoodređenju, kao i većoj odgovornosti škola za vlastiti rad i kvalitetu. Ono može pomoći školama u slobodnijem kreiranju poticajnijeg okruženja za učenje i pripremu za budućnost njihovih učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb

Profili:

Avatar Url Petar Bezinović (urednik)


Citiraj ovu publikaciju:

Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.). Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010 (monografija)
Bezinović, P. (ur.) (2010) Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama. Zagreb, Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja.
@book{book, editor = {Bezinovi\'{c}, P.}, year = {2010}, pages = {279}, keywords = {Samovrednovanje \v{s}kola, kvaliteta obrazovanja, kultura kvalitete, autonomija \v{s}kola, strate\v{s}ko planiranje}, isbn = {978-953-7290-19-1}, title = {Samovrednovanje \v{s}kola: Prva iskustva u osnovnim \v{s}kolama}, keyword = {Samovrednovanje \v{s}kola, kvaliteta obrazovanja, kultura kvalitete, autonomija \v{s}kola, strate\v{s}ko planiranje}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, editor = {Bezinovi\'{c}, P.}, year = {2010}, pages = {279}, keywords = {School self-evaluation, quality of education, quality culture, school autonomy, strategic planning}, isbn = {978-953-7290-19-1}, title = {School Self-evaluation: Initial Experiences in Elementary Schools}, keyword = {School self-evaluation, quality of education, quality culture, school autonomy, strategic planning}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font