Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 441427

Pojavni oblici i značaj elektoničke nabave


Knežević, Blaženka; Knego, Nikola
Pojavni oblici i značaj elektoničke nabave // Poslovna logistika u susvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 213-223 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 441427 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pojavni oblici i značaj elektoničke nabave
(Modalities and importance of electronic procurement)

Autori
Knežević, Blaženka ; Knego, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Poslovna logistika u susvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009, 213-223

ISBN
978-953-253-072-8

Skup
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.11.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
e-nabava; lanac nabave; B2B elektronička trgovina; Internet
(e-procurement; supply chain; B2B e-commerce; Internet)

Sažetak
Porast korištenja Interneta u poslovne svrhe očiti je trend u suvremenom gospodarstvu. Kao komercijalni medij, Internet donosi nove prednosti i prijetnje za sve sudionike na tržištu. U logističkom smislu, poduzeća prednosti Interneta mogu iskoristiti na dva temeljna načina. Prvi način je korištenje Interneta kao komunikacijsko-distribucijskog kanala za unaprjeđenje odnosa s kupcima i/ili širokom javnošću što će rezultirati u poboljšanom imidžu te povećanju prihoda od prodaje. Drugi način je korištenje Interneta kao sredstva za poboljšanje odnosa sa dobavljačima, tj. njegova uporaba za poboljšanje učinkovitosti unutar lanca nabave. Iako se u dostupnoj literaturi češće susrećemo s opisom korištenja Interneta u svrhu promocije i prodaje, pokazuje se da značaj uporabe Interneta pri nabavi roba i usluga ima sve veći značaj. Štoviše, takav način uporabe stvara višestruko veće novčane iznose ako se promatraju vrijednosti ostvarenih transakcija negoli je to slučaj kod uporabe u svrhu promocije i prodaje. Dostupni pokazatelji govore da je na europskom kontinentu regija južne i jugoistočne Europe (SEE) najpropulzivnija po rastu uporabe Interneta među populacijom. U narednom periodu očekuje se da će se najveći rast uporabe Interneta u poslovne svrhe dogoditi upravo u području primjene u svrhu nabavljanja roba i/ili usluga od strane domaćih poduzeća. Nužno je, dakle, razmotriti postojeće načine primjene Interneta u svrhu nabavljanja, te opisati prednosti, nedostatke, te dati sustavan prikaz klasifikacije sustava za elektroničku nabavu. Cilj rada je dvojak: (1) radom će se dati uvid u gospodarsko značenje e-nabave na makro i mikro razini, te (2) u radu će se dati sistematiziran prikaz pojavnih oblika elektroničke nabave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-1521781-2485 - Inteligentni sustavi kontrolinga, financija i računovodstva digitalnog poduzeća (Peić-Bach, Mirjana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikola Knego (autor)

Avatar Url Blaženka Knežević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Blaženka; Knego, Nikola
Pojavni oblici i značaj elektoničke nabave // Poslovna logistika u susvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 213-223 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Knežević, B. & Knego, N. (2009) Pojavni oblici i značaj elektoničke nabave. U: Segetlija, Z. & Karić, M. (ur.)Poslovna logistika u susvremenom menadžmentu.
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka and Knego, Nikola}, year = {2009}, pages = {213-223}, keywords = {e-nabava, lanac nabave, B2B elektroni\v{c}ka trgovina, Internet}, isbn = {978-953-253-072-8}, title = {Pojavni oblici i zna\v{c}aj elektoni\v{c}ke nabave}, keyword = {e-nabava, lanac nabave, B2B elektroni\v{c}ka trgovina, Internet}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka and Knego, Nikola}, year = {2009}, pages = {213-223}, keywords = {e-procurement, supply chain, B2B e-commerce, Internet}, isbn = {978-953-253-072-8}, title = {Modalities and importance of electronic procurement}, keyword = {e-procurement, supply chain, B2B e-commerce, Internet}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font