Pregled bibliografske jedinice broj: 441144
Važnost primjene softverskih rješenja za potporu upravljanju odnosima s kupcima.
Važnost primjene softverskih rješenja za potporu upravljanju odnosima s kupcima., 2009., magistarski rad, Ekonomski Fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 441144 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost primjene softverskih rješenja za potporu upravljanju odnosima s kupcima.
(The importance of application software solutions to support customer relationship management.)
Autori
Babac, Aleksandar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski Fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.11
Godina
2009
Stranica
171
Mentor
Srića, Velimir
Ključne riječi
Odnosi s kupcma; informacijska tehnologija; poslovna inteligencija
(CRM; Information technology; Business intellignece)
Sažetak
U ovom radu se proučava važnost primjene softverskih rješenja za potporu upravljanju odnosima s kupcima. CRM je strategija poduzeća koja je u središte postavila klijenta, partnera, i temelji se na integriranom upravljanju tržištem, prodaji i izvođenju usluga kao ključnim funkcijama poduzeća koje se svakodnevno susreću s kupcima. Svrha rada je bila istražiti nužnost korištenja softverske podloge u upravljanju odnosima sa kupcima, te na koji način i u kojoj mjeri CRM softverska rješenja utječu na poslovne procese u poduzeću. Radom se istražila korelaciju između praktične softverske primjene CRM rješenja i efikasnosti poduzeća u stjecanju novih kupaca, povećanju profitabilnosti postojećih kupaca, te zadržavanju postojećih kupaca kroz cijeli životni vijek organizacije. U tu svrhu su postavljene i polazne hipoteze: da je za uspješno upravljanje odnosima s kupcima nužno uvođenje CRM softvera ; da poduzeća koja su implementirale softversko CRM rješenje imaju veći stupanj zadržavanja postojećih i stalan rast novih kupaca ; da je efikasno upravljanje informacijama o kupcima moguće provoditi jedino uz softversku potporu ; da primjena softverskog rješenja pridonosi boljem stupnju organizacije unutar tvrtke. Rezultati istraživanja su usmjereni u prihvaćanje softverskih rješenja u procesima upravljanja odnosima s kupcima, te daju smjernicu za buduća istraživanja u ovom polju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija