Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 441144

Važnost primjene softverskih rješenja za potporu upravljanju odnosima s kupcima.


Babac, Aleksandar
Važnost primjene softverskih rješenja za potporu upravljanju odnosima s kupcima., 2009., magistarski rad, Ekonomski Fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 441144 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost primjene softverskih rješenja za potporu upravljanju odnosima s kupcima.
(The importance of application software solutions to support customer relationship management.)

Autori
Babac, Aleksandar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski Fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.11

Godina
2009

Stranica
171

Mentor
Srića, Velimir

Ključne riječi
Odnosi s kupcma; informacijska tehnologija; poslovna inteligencija
(CRM; Information technology; Business intellignece)

Sažetak
U ovom radu se proučava važnost primjene softverskih rješenja za potporu upravljanju odnosima s kupcima. CRM je strategija poduzeća koja je u središte postavila klijenta, partnera, i temelji se na integriranom upravljanju tržištem, prodaji i izvođenju usluga kao ključnim funkcijama poduzeća koje se svakodnevno susreću s kupcima. Svrha rada je bila istražiti nužnost korištenja softverske podloge u upravljanju odnosima sa kupcima, te na koji način i u kojoj mjeri CRM softverska rješenja utječu na poslovne procese u poduzeću. Radom se istražila korelaciju između praktične softverske primjene CRM rješenja i efikasnosti poduzeća u stjecanju novih kupaca, povećanju profitabilnosti postojećih kupaca, te zadržavanju postojećih kupaca kroz cijeli životni vijek organizacije. U tu svrhu su postavljene i polazne hipoteze: da je za uspješno upravljanje odnosima s kupcima nužno uvođenje CRM softvera ; da poduzeća koja su implementirale softversko CRM rješenje imaju veći stupanj zadržavanja postojećih i stalan rast novih kupaca ; da je efikasno upravljanje informacijama o kupcima moguće provoditi jedino uz softversku potporu ; da primjena softverskog rješenja pridonosi boljem stupnju organizacije unutar tvrtke. Rezultati istraživanja su usmjereni u prihvaćanje softverskih rješenja u procesima upravljanja odnosima s kupcima, te daju smjernicu za buduća istraživanja u ovom polju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Velimir Srića (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babac, Aleksandar
Važnost primjene softverskih rješenja za potporu upravljanju odnosima s kupcima., 2009., magistarski rad, Ekonomski Fakultet, Zagreb
Babac, A. (2009) 'Važnost primjene softverskih rješenja za potporu upravljanju odnosima s kupcima.', magistarski rad, Ekonomski Fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Babac, Aleksandar}, year = {2009}, pages = {171}, keywords = {Odnosi s kupcma, informacijska tehnologija, poslovna inteligencija}, title = {Va\v{z}nost primjene softverskih rje\v{s}enja za potporu upravljanju odnosima s kupcima.}, keyword = {Odnosi s kupcma, informacijska tehnologija, poslovna inteligencija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Babac, Aleksandar}, year = {2009}, pages = {171}, keywords = {CRM, Information technology, Business intellignece}, title = {The importance of application software solutions to support customer relationship management.}, keyword = {CRM, Information technology, Business intellignece}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font