Pregled bibliografske jedinice broj: 440998
Transforming Culture Industries: From Consumerism to Socialization
Transforming Culture Industries: From Consumerism to Socialization // The International Communication Conference: Inside Social Media
Skopje, Sjeverna Makedonija, 2009. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 440998 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Transforming Culture Industries: From Consumerism to Socialization
Autori
Švob-Đokić, Nada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
The International Communication Conference: Inside Social Media
Mjesto i datum
Skopje, Sjeverna Makedonija, 15.10.2009. - 17.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
culture industries; transformation; consumerism; socialization
Sažetak
The concept of culture industry experiences fast changes, which are particularly linked to the role that social media play in promotion and development of culture industries. The transformation of culture industries in Southeastern Europe is now particularly linked to technological change, raising consumerism and fast socialization of the new cultural values through expansion of social media.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
017-0171685-0806 - Globalni utjecaji i lokalne kulturne promjene (Švob-Đokić, Nada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose
Profili:
Nada Švob-Đokić
(autor)