Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 44076

Marketinške determinante destinacijskog promišljanja hrvatskog turizma


Stipanović, Christian
Marketinške determinante destinacijskog promišljanja hrvatskog turizma // ECONOMICS AND ECOLOGY IN FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT / Novacka, Ludmila ; Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija: Faculti for Tourisam and Hospitality Management, 1999. str. 183-188 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 44076 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinške determinante destinacijskog promišljanja hrvatskog turizma
(The marketing determinants of destination considerions in Croatian tourism)

Autori
Stipanović, Christian

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
ECONOMICS AND ECOLOGY IN FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT / Novacka, Ludmila ; Ivanović, Zoran - Opatija : Faculti for Tourisam and Hospitality Management, 1999, 183-188

Skup
2nd International Scientific Conference ECONOMICS AND ECOLOGY IN FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.11.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
destinacijski marketing; hrvatski turizam; ponuda; image
(marketing destination; Croatian tourism; offer; image)

Sažetak
Hrvatska mora kreirati vlastiti prepoznatljiv turistički proizvod temeljen na autohtonim vrijednostima te kvalitativno obogatiti i diverzificirati cjelokupnu ponudu. Destinacijsko promišljanje hrvatskog turizma uvjetovati će veće zadovoljstvo turista, rpilagođavanje sve razvijenijim turističkim potrebama, turističko valoriziranje svih regija i rpodužavanje sezone na čitavu godinu. Paralelno je nužno stvoriti vlastiti identitet i image te se repozicionirati u svijesti potencijalnih turista kao turistički atraktivna i konkurentna destinacija

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
803004

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Christian Stipanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stipanović, Christian
Marketinške determinante destinacijskog promišljanja hrvatskog turizma // ECONOMICS AND ECOLOGY IN FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT / Novacka, Ludmila ; Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija: Faculti for Tourisam and Hospitality Management, 1999. str. 183-188 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Stipanović, C. (1999) Marketinške determinante destinacijskog promišljanja hrvatskog turizma. U: Novacka, L. & Ivanović, Z. (ur.)ECONOMICS AND ECOLOGY IN FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT.
@article{article, author = {Stipanovi\'{c}, Christian}, year = {1999}, pages = {183-188}, keywords = {destinacijski marketing, hrvatski turizam, ponuda, image}, title = {Marketin\v{s}ke determinante destinacijskog promi\v{s}ljanja hrvatskog turizma}, keyword = {destinacijski marketing, hrvatski turizam, ponuda, image}, publisher = {Faculti for Tourisam and Hospitality Management}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stipanovi\'{c}, Christian}, year = {1999}, pages = {183-188}, keywords = {marketing destination, Croatian tourism, offer, image}, title = {The marketing determinants of destination considerions in Croatian tourism}, keyword = {marketing destination, Croatian tourism, offer, image}, publisher = {Faculti for Tourisam and Hospitality Management}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font