Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 44072

Tržišno pozicioniranje hotelskog proizvoda


Berc Radišić, Branka
Tržišno pozicioniranje hotelskog proizvoda // ECONOMICS AND ECOLOGY IN FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT / Novacka, Ludmila ; Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija: Faculty for Tourism and Hospitality Managament, 1999. str. 177-180 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 44072 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tržišno pozicioniranje hotelskog proizvoda
(Market positioning of the hotel product)

Autori
Berc Radišić, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
ECONOMICS AND ECOLOGY IN FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT / Novacka, Ludmila ; Ivanović, Zoran - Opatija : Faculty for Tourism and Hospitality Managament, 1999, 177-180

Skup
2nd International Scientific Conference ECONOMICS AND ECOLOGY IN FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.11.1999

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
hotelski proizvod; ponuda; potrašnja; segmentiranje tržišta; ciljno tržište
(hotel product; offer; demand; market segmenting; target market)

Sažetak
Pozicioniranje hotelskog proizvoda na turističkom tržištu prva je zadaća hotelskog marektinga. Od pozicije na tržištu ovisi plasman proizvoda i profitabilnost poslovanja hotelskog objekta. To se potiće marketinškim pristupom u izboru segmenata na tržištu i formiranjahotelskog proizvoda sukladno njegovim potrebama i mogućnostima

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
803004

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija


Citiraj ovu publikaciju:

Berc Radišić, Branka
Tržišno pozicioniranje hotelskog proizvoda // ECONOMICS AND ECOLOGY IN FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT / Novacka, Ludmila ; Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija: Faculty for Tourism and Hospitality Managament, 1999. str. 177-180 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Berc Radišić, B. (1999) Tržišno pozicioniranje hotelskog proizvoda. U: Novacka, L. & Ivanović, Z. (ur.)ECONOMICS AND ECOLOGY IN FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT.
@article{article, author = {Berc Radi\v{s}i\'{c}, Branka}, year = {1999}, pages = {177-180}, keywords = {hotelski proizvod, ponuda, potra\v{s}nja, segmentiranje tr\v{z}i\v{s}ta, ciljno tr\v{z}i\v{s}te}, title = {Tr\v{z}i\v{s}no pozicioniranje hotelskog proizvoda}, keyword = {hotelski proizvod, ponuda, potra\v{s}nja, segmentiranje tr\v{z}i\v{s}ta, ciljno tr\v{z}i\v{s}te}, publisher = {Faculty for Tourism and Hospitality Managament}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Berc Radi\v{s}i\'{c}, Branka}, year = {1999}, pages = {177-180}, keywords = {hotel product, offer, demand, market segmenting, target market}, title = {Market positioning of the hotel product}, keyword = {hotel product, offer, demand, market segmenting, target market}, publisher = {Faculty for Tourism and Hospitality Managament}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font