Pregled bibliografske jedinice broj: 44072
Tržišno pozicioniranje hotelskog proizvoda
Tržišno pozicioniranje hotelskog proizvoda // ECONOMICS AND ECOLOGY IN FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT / Novacka, Ludmila ; Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija: Faculty for Tourism and Hospitality Managament, 1999. str. 177-180 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 44072 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tržišno pozicioniranje hotelskog proizvoda
(Market positioning of the hotel product)
Autori
Berc Radišić, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
ECONOMICS AND ECOLOGY IN FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT
/ Novacka, Ludmila ; Ivanović, Zoran - Opatija : Faculty for Tourism and Hospitality Managament, 1999, 177-180
Skup
2nd International Scientific Conference ECONOMICS AND ECOLOGY IN FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.11.1999
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
hotelski proizvod; ponuda; potrašnja; segmentiranje tržišta; ciljno tržište
(hotel product; offer; demand; market segmenting; target market)
Sažetak
Pozicioniranje hotelskog proizvoda na turističkom tritu prva je zadaća hotelskog marektinga. Od pozicije na tritu ovisi plasman proizvoda i profitabilnost poslovanja hotelskog objekta. To se potiće marketinkim pristupom u izboru segmenata na tritu i formiranjahotelskog proizvoda sukladno njegovim potrebama i mogućnostima
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
803004
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija