Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 440670

Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse


Hrvatić, Neven
Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse // Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole"
Brijuni, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)


CROSBI ID: 440670 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse
(Intercultural Curriculum: from theory to practice Education)

Autori
Hrvatić, Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni

Skup
Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole"

Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 04.09.2009. - 06.09.2009

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
nacionalni kurikulum; interkulturalne dimenzije; teorija; odgojna praksa
(national curriculum; intercultural dimension; theory; educational practice)

Sažetak
U strukturiranju nacionalnog kurikuluma multikulturalno okružje predstavlja jednu od temeljnih odrednica. Definiranje bitnih kurikularnih sastavnica zavist će i od interkulturalnih predispozicija učenika (pravo na različitost, pridonosi ostvarivanju jednakih mogućnosti i priprema za zajednički život u demokratskom društvu.) Nacionalni kurikulum predviđa sadržaje i za pripadnike nacionalnih manjina, a transdisciplinarna i interdisciplinarna područja, također su dio modernoga nacionalnoga kurikuluma. Sadržaji učenja (definirani nastavnim programima) interkulturalno su određeni, tako da se može govoriti o intrekulturalnim dimenzijama nacionalnog (školskog) kurikuluma i/ili interkulturalnom kurikulumu. Interkulturalna određenost kurikuluma znači da se posebnosti kulturne i socijalne sredine (suodnosa većinske i manjinskih zajednica) uključuju u sva područja rada škole: oblikovanje temeljnih moralnih vrijednosti, nastavne sadržaje, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, suradnju s roditeljima i okružjem, a interkulturalni pristup jedna je od važnih odrednica školskog, (razrednog/učeničkog) kurikuluma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Neven Hrvatić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrvatić, Neven
Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse // Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole"
Brijuni, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)
Hrvatić, N. (2009) Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse. U: Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole".
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, year = {2009}, keywords = {nacionalni kurikulum, interkulturalne dimenzije, teorija, odgojna praksa}, title = {Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse}, keyword = {nacionalni kurikulum, interkulturalne dimenzije, teorija, odgojna praksa}, publisherplace = {Brijuni, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, year = {2009}, keywords = {national curriculum, intercultural dimension, theory, educational practice}, title = {Intercultural Curriculum: from theory to practice Education}, keyword = {national curriculum, intercultural dimension, theory, educational practice}, publisherplace = {Brijuni, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font