Pregled bibliografske jedinice broj: 44029
Market segmentation of hotel product
Market segmentation of hotel product // SUCASNOST A PERSPEKTIVY SEGMETACIE TRHU / Richterova, Kornelia (ur.).
Bratislava: Obchodna fakulta, katedra marketingu, 1999. str. 5-11 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 44029 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Market segmentation of hotel product
Autori
Berc Radisic, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
SUCASNOST A PERSPEKTIVY SEGMETACIE TRHU
/ Richterova, Kornelia - Bratislava : Obchodna fakulta, katedra marketingu, 1999, 5-11
Skup
SUCASNOST A PERSPEKTIVY SEGMENTACIE TRHU
Mjesto i datum
Bratislava, Slovačka, 12.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Sažetak
Segmentation means ascitivities of hotel object marketing in finding appropriate tourist segment on tourist market, with the same needs and wishes.
To those segment hotel can adopt its product more rational and with a higer quality. In segmentation process appropriate variables should be used.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
803004
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija