Pregled bibliografske jedinice broj: 439936
Učitelj glazbe u suvremenoj školi: nositelj promjena i slobode poučavanja
Učitelj glazbe u suvremenoj školi: nositelj promjena i slobode poučavanja // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena / Vidulin-Orbanić, Sabina (ur.).
Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009. str. 39-54 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 439936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelj glazbe u suvremenoj školi: nositelj promjena
i slobode poučavanja
(A teacher of music in contemporary school: a holder
of change and freedom of teaching)
Autori
Vidulin-Orbanić, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena
/ Vidulin-Orbanić, Sabina - Pula : Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009, 39-54
ISBN
978-953-7498-25-2
Skup
Obrazovanje učitelja glazbe u svjetlu sadašnjih i budućih promjena u glazbenom obrazovanju
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 25.09.2009. - 26.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
škola ; učitelj ; nastava glazbene kulture ; otvorena koncepcija nastave
(school ; teacher ; music class ; open concept of teaching)
Sažetak
Škola je specifična ustanova organiziranog ostvarivanja odgoja i obrazovanja. Osnovna joj je zadaća poticati cjelokupni razvoj djece te ih pripremiti za život. Kako bi se to ostvarilo, škola se mijenja, a time i sam nastavni proces. Otvoreni i fleksibilni nastavni proces otvara nove prostore i pruža različite mogućnosti za otkrivanje, manifestiranje i afirmiranje učenikovih dispozicija i talenata. Pritom je neophodan učitelj. Učitelj nastavu prilagođava potrebama svojih učenika i uvjetima u školi. Njegova svestranost i informiranost, inteligencija i kreativnost te kritičnost, pravednost i profesionalizam vode učenike prema kvaliteti i znanju potrebnom za život i djelovanje u XXI. stoljeću. U otvorenom konceptu nastave on postaje slobodan: slobodan u izboru aktivnosti i područja, nastavnog sadržaja, odabiranju pjesama koje će s učenicima obraditi i primjera za slušanje. Cilj istraživanja bio je ispitati na koji način učenici doživljavaju učitelja glazbene kulture. Provedenim istraživanjem utvrdili smo da se percepcija učitelja od strane učenika petih i osmih razreda djelomično razlikuje, kao i percepcija učitelja u odnosu na učenike iz različitih škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost