Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 439936

Učitelj glazbe u suvremenoj školi: nositelj promjena i slobode poučavanja


Vidulin-Orbanić, Sabina
Učitelj glazbe u suvremenoj školi: nositelj promjena i slobode poučavanja // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena / Vidulin-Orbanić, Sabina (ur.).
Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009. str. 39-54 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 439936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učitelj glazbe u suvremenoj školi: nositelj promjena i slobode poučavanja
(A teacher of music in contemporary school: a holder of change and freedom of teaching)

Autori
Vidulin-Orbanić, Sabina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena / Vidulin-Orbanić, Sabina - Pula : Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009, 39-54

ISBN
978-953-7498-25-2

Skup
Obrazovanje učitelja glazbe u svjetlu sadašnjih i budućih promjena u glazbenom obrazovanju

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 25.09.2009. - 26.09.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
škola ; učitelj ; nastava glazbene kulture ; otvorena koncepcija nastave
(school ; teacher ; music class ; open concept of teaching)

Sažetak
Škola je specifična ustanova organiziranog ostvarivanja odgoja i obrazovanja. Osnovna joj je zadaća poticati cjelokupni razvoj djece te ih pripremiti za život. Kako bi se to ostvarilo, škola se mijenja, a time i sam nastavni proces. Otvoreni i fleksibilni nastavni proces otvara nove prostore i pruža različite mogućnosti za otkrivanje, manifestiranje i afirmiranje učenikovih dispozicija i talenata. Pritom je neophodan učitelj. Učitelj nastavu prilagođava potrebama svojih učenika i uvjetima u školi. Njegova svestranost i informiranost, inteligencija i kreativnost te kritičnost, pravednost i profesionalizam vode učenike prema kvaliteti i znanju potrebnom za život i djelovanje u XXI. stoljeću. U otvorenom konceptu nastave on postaje slobodan: slobodan u izboru aktivnosti i područja, nastavnog sadržaja, odabiranju pjesama koje će s učenicima obraditi i primjera za slušanje. Cilj istraživanja bio je ispitati na koji način učenici doživljavaju učitelja glazbene kulture. Provedenim istraživanjem utvrdili smo da se percepcija učitelja od strane učenika petih i osmih razreda djelomično razlikuje, kao i percepcija učitelja u odnosu na učenike iz različitih škola.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.unipu.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin-Orbanić, Sabina
Učitelj glazbe u suvremenoj školi: nositelj promjena i slobode poučavanja // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena / Vidulin-Orbanić, Sabina (ur.).
Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009. str. 39-54 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vidulin-Orbanić, S. (2009) Učitelj glazbe u suvremenoj školi: nositelj promjena i slobode poučavanja. U: Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena.
@article{article, author = {Vidulin-Orbani\'{c}, Sabina}, editor = {Vidulin-Orbani\'{c}, S.}, year = {2009}, pages = {39-54}, keywords = {\v{s}kola, u\v{c}itelj, nastava glazbene kulture, otvorena koncepcija nastave}, isbn = {978-953-7498-25-2}, title = {U\v{c}itelj glazbe u suvremenoj \v{s}koli: nositelj promjena i slobode pou\v{c}avanja}, keyword = {\v{s}kola, u\v{c}itelj, nastava glazbene kulture, otvorena koncepcija nastave}, publisher = {Odjel za glazbu Muzi\v{c}ke akademije Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vidulin-Orbani\'{c}, Sabina}, editor = {Vidulin-Orbani\'{c}, S.}, year = {2009}, pages = {39-54}, keywords = {school, teacher, music class, open concept of teaching}, isbn = {978-953-7498-25-2}, title = {A teacher of music in contemporary school: a holder of change and freedom of teaching}, keyword = {school, teacher, music class, open concept of teaching}, publisher = {Odjel za glazbu Muzi\v{c}ke akademije Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font