Pregled bibliografske jedinice broj: 439933
Organizirano provođenje slobodnog vremena kroz izvannastavne glazbene aktivnosti
Organizirano provođenje slobodnog vremena kroz izvannastavne glazbene aktivnosti // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikola Nikša ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 733-743 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 439933 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organizirano provođenje slobodnog vremena kroz izvannastavne glazbene aktivnosti
(Organized Leisure time through extra-curricular musical activities)
Autori
Vidulin-Orbanić, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
/ Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikola Nikša ; Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 733-743
ISBN
978-953-99267-2-6
Skup
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
slobodno vrijeme ; glazbene izvannastavne aktivnosti ; samostalnost ; škola ; stvaralaštvo ; kultura i kvaliteta življenja
(leisure ; music extracurricular activities ; independence ; school ; creativity ; culture and quality of life)
Sažetak
Slobodno vrijeme je moderan društveni fenomen u životu suvremenog čovjeka. Postao je dijelom gotovo svih područja društveno-socijalnoga života, pa tako i školskoga. U okviru osnovnoga obrazovanja, učenici odabiru kako provoditi slobodno vrijeme, te su motivirani za aktivan rad i kvalitetnu realizaciju planiranog programa. U izvannastavne aktivnosti uključuju se dobrovoljno, prema vlastitom opredjeljenju i želji, s tendencijom ostvarivanja osobnog (stvaralačkog) potencijala. Organiziran rad i provođenje izvannastavnih aktivnosti u slobodno vrijeme učenika, osiguravaju djelotvorne i povoljne mogućnosti za ostvarenje kvalitete svakodnevnog življenja. Cilj rada je istražiti pedagošku važnost i povezanost slobodnog vremena s izvannastavnim (glazbenim) aktivnostima. U tom smislu, istražili smo koliko učenika polazi izvannastavne aktivnosti u sklopu škole, koje su to aktivnosti i područja, te posebice koliko učenika učestvuje u radu glazbenih izvannastavnih aktivnosti. Uzorak istraživanja provodio se na 275 učenika viših razreda dviju Istarskih osnovnih škola. Dobiveni rezultati ukazuju da se postotak učenika koji se bave određenom izvannastavnom aktivnošću, od povremene razine do svakodnevnog bavljenja, kreće od 86, 92% u školi Vladimira Nazora u Rovinju, do 94, 48% u školi Tar- Vabriga u Taru. Isto tako, rezultati ukazuju i na to da se visoki udio postotka, 48, 28% učenika iz škole Tar-Vabriga i 40, 77% učenika iz škole Vladimira Nazora, uključio u glazbene izvannastavne aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost