Pregled bibliografske jedinice broj: 439930
Podučavatelji u suvremenoj ulozi inicijatora i suradnika
Podučavatelji u suvremenoj ulozi inicijatora i suradnika // Deontologija učitelja / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2007. str. 343-365 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 439930 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Podučavatelji u suvremenoj ulozi inicijatora i suradnika
(Tutors in cintemporary role of initiatirs and collaborators)
Autori
Vidulin-Orbanić, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Deontologija učitelja
/ Kadum, Vladimir - Pula : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2007, 343-365
Skup
Osmi dani Mate Demarina (međunarodni znanstveni i stručni skup)
Mjesto i datum
Medulin, Hrvatska, 20.04.2007. - 21.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učitelj; profesija; kompetentnost; komunikacija; škola; introspekcija; promjena; razvoj; iskazi; anketiranje
(teacher; profession; capability; school; introspection; change; development; statements; polling)
Sažetak
U ovome se radu sagledava učiteljeva neprikosnovena uloga u životu zajednice kroz odgajanje i poučavanje te njegov doprinos napretku društva. Aktivno poučavanje i suradništvo, ne samo u nastavnom procesu već i u samom procesu odrastanja učenika, čine od učitelja suvremenog moderatora obrazovanja. Njegova svestranost i informiranost, inteligencija i kreativnost te kritičnost, pravednost i profesionalizam vode učenike ka kvalitetnom znanju, znanju potrebnom za život u 21. stoljeću. U drugom dijelom rada, obuhvatili smo iskaze trideset voditelja iz različitih dijelova Republike Hrvatske- učitelja glazbene kulture, koji su odgovaranjem na postavljena pitanja anketnoga lista spoznali kojem nastavnom stilu (ne)pripadaju i ispunjavaju li zahtjeve suvremenog učiteljstva. Iskazi su obuhvaćali područja planiranja, programiranja i pripremanja za nastavu, izvedbu nastave, odgojni stil i stvaranje nastavne klime te vrednovanje nastave i stručni razvoj. Rezultati pokazuju da se 77% ispitanika kvalitetno priprema i koristi suvremene principe, metode, oblike i spoznaje pri izvođenju nastave, u pozitivnom okruženju i ugodnom ozračju, te da teže permanentnom stručnom razvitku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija