Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 439930

Podučavatelji u suvremenoj ulozi inicijatora i suradnika


Vidulin-Orbanić, Sabina
Podučavatelji u suvremenoj ulozi inicijatora i suradnika // Deontologija učitelja / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2007. str. 343-365 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 439930 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Podučavatelji u suvremenoj ulozi inicijatora i suradnika
(Tutors in cintemporary role of initiatirs and collaborators)

Autori
Vidulin-Orbanić, Sabina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Deontologija učitelja / Kadum, Vladimir - Pula : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2007, 343-365

Skup
Osmi dani Mate Demarina (međunarodni znanstveni i stručni skup)

Mjesto i datum
Medulin, Hrvatska, 20.04.2007. - 21.04.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učitelj; profesija; kompetentnost; komunikacija; škola; introspekcija; promjena; razvoj; iskazi; anketiranje
(teacher; profession; capability; school; introspection; change; development; statements; polling)

Sažetak
U ovome se radu sagledava učiteljeva neprikosnovena uloga u životu zajednice kroz odgajanje i poučavanje te njegov doprinos napretku društva. Aktivno poučavanje i suradništvo, ne samo u nastavnom procesu već i u samom procesu odrastanja učenika, čine od učitelja suvremenog moderatora obrazovanja. Njegova svestranost i informiranost, inteligencija i kreativnost te kritičnost, pravednost i profesionalizam vode učenike ka kvalitetnom znanju, znanju potrebnom za život u 21. stoljeću. U drugom dijelom rada, obuhvatili smo iskaze trideset voditelja iz različitih dijelova Republike Hrvatske- učitelja glazbene kulture, koji su odgovaranjem na postavljena pitanja anketnoga lista spoznali kojem nastavnom stilu (ne)pripadaju i ispunjavaju li zahtjeve suvremenog učiteljstva. Iskazi su obuhvaćali područja planiranja, programiranja i pripremanja za nastavu, izvedbu nastave, odgojni stil i stvaranje nastavne klime te vrednovanje nastave i stručni razvoj. Rezultati pokazuju da se 77% ispitanika kvalitetno priprema i koristi suvremene principe, metode, oblike i spoznaje pri izvođenju nastave, u pozitivnom okruženju i ugodnom ozračju, te da teže permanentnom stručnom razvitku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin-Orbanić, Sabina
Podučavatelji u suvremenoj ulozi inicijatora i suradnika // Deontologija učitelja / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2007. str. 343-365 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vidulin-Orbanić, S. (2007) Podučavatelji u suvremenoj ulozi inicijatora i suradnika. U: Kadum, V. (ur.)Deontologija učitelja.
@article{article, author = {Vidulin-Orbani\'{c}, Sabina}, editor = {Kadum, V.}, year = {2007}, pages = {343-365}, keywords = {u\v{c}itelj, profesija, kompetentnost, komunikacija, \v{s}kola, introspekcija, promjena, razvoj, iskazi, anketiranje}, title = {Podu\v{c}avatelji u suvremenoj ulozi inicijatora i suradnika}, keyword = {u\v{c}itelj, profesija, kompetentnost, komunikacija, \v{s}kola, introspekcija, promjena, razvoj, iskazi, anketiranje}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Medulin, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vidulin-Orbani\'{c}, Sabina}, editor = {Kadum, V.}, year = {2007}, pages = {343-365}, keywords = {teacher, profession, capability, school, introspection, change, development, statements, polling}, title = {Tutors in cintemporary role of initiatirs and collaborators}, keyword = {teacher, profession, capability, school, introspection, change, development, statements, polling}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Medulin, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font