Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 439925

HNOS i suvremena škola: Reakcija ili interakcija?


Vidulin-Orbanić, Sabina : Pejić Papak, Petra
HNOS i suvremena škola: Reakcija ili interakcija? // Deseti dani Mate Demarina (međunarodni znanstveni skup)
Medulin, Hrvatska, 2009. (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 439925 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
HNOS i suvremena škola: Reakcija ili interakcija?
(HNOS and modern school: Reaction or Interaction?)

Autori
Vidulin-Orbanić, Sabina : Pejić Papak, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
Deseti dani Mate Demarina (međunarodni znanstveni skup)

Mjesto i datum
Medulin, Hrvatska, 24.04.2009. - 25.04.2009

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kvalitetna škola; suvremeno obrazovanje; Hrvatski nacionalni obrazovni standard; nastavna praksa
(quality-school; contemporary education; Croatian educational national standard; teaching training)

Sažetak
Učinkovito djelovanje u suvremenom društvu zahtijeva novu tipologiju znanja, vještina, vrijednosti i stavova, nove kompetencije pojedinaca. Otvorenost potrebama današnjice i susret s realnom životnom sredinom čini školu suvremenom. Osnovni uvjeti koncipiranja suvremene škole odnose se na određivanje strukture sadržaja obrazovanja, poticanje individualnosti i kreativnosti, upoznavanje i ovladavanje novim tehnologijama te afirmiranje cjeloživotnog obrazovanja. Kvaliteta i djelotvornost škole rezultat je sustavnog unapređivanja kvalitete rada. Upravo je Hrvatski nacionalni obrazovni standard cjelovit pristup obrazovnom procesu koji nastoji uskladiti nove prijedloge promjena s novim saznanjima o poučavanju i učenju usmjerenim na razvojne razine učenika. Predlažu se didaktičko-metodički sustavi koji učenicima pružaju mogućnost izbora sadržaja, metoda, oblika i uvjeta za ostvarivanje programskih ciljeva i sadržaja. U skladu s time, u radu se prikazuju rezultati istraživanja o poimanju Hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda studenata razredne nastave Sveučilišta u Puli, Rijeci i Splitu. Cilj istraživanja bio je iskazati percepciju studenata u svezi promjena u nastavnoj praksi uvođenjem HNOS-a. Zaključak navodi na to da se ukupna percepcija studenata odnosi na promjene vezane uz uporabu suvremenih oblika rada te aktivniji i kreativniji rad učenika i učitelja i pridavanje važnosti (samo)vrednovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin-Orbanić, Sabina : Pejić Papak, Petra
HNOS i suvremena škola: Reakcija ili interakcija? // Deseti dani Mate Demarina (međunarodni znanstveni skup)
Medulin, Hrvatska, 2009. (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vidulin-Orbanić, Sabina : Pejić Papak, Petra (2009) HNOS i suvremena škola: Reakcija ili interakcija?. U: Deseti dani Mate Demarina (međunarodni znanstveni skup).
@article{article, year = {2009}, keywords = {kvalitetna \v{s}kola, suvremeno obrazovanje, Hrvatski nacionalni obrazovni standard, nastavna praksa}, title = {HNOS i suvremena \v{s}kola: Reakcija ili interakcija?}, keyword = {kvalitetna \v{s}kola, suvremeno obrazovanje, Hrvatski nacionalni obrazovni standard, nastavna praksa}, publisherplace = {Medulin, Hrvatska} }
@article{article, year = {2009}, keywords = {quality-school, contemporary education, Croatian educational national standard, teaching training}, title = {HNOS and modern school: Reaction or Interaction?}, keyword = {quality-school, contemporary education, Croatian educational national standard, teaching training}, publisherplace = {Medulin, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font