Pregled bibliografske jedinice broj: 439903
Glazbenom umjetnošću prema cjeloživotnom učenju
Glazbenom umjetnošću prema cjeloživotnom učenju // Metodički ogledi, 15 (2008), 99-114 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 439903 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbenom umjetnošću prema cjeloživotnom učenju
(Musical art to lifelong learning)
Autori
Vidulin-Orbanić, Sabina
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 15
(2008);
99-114
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
glazba; odgoj; obrazovanje; izvannastavne aktivnosti; dramska umjetnost; multidisciplinarni pristup; interakcija
(music; education; extracurricular activities; drama; multi-disciplinary approach; interaction)
Sažetak
Uvođenjem novih programa i sadržaja u školama Hrvatske otvaraju se mogućnosti u dodatnom angažiranju mladih prema cjeloživotnom učenju. Redovita nastava i izvannastavni oblici organiziranja učenika šansa su bolje društvene integracije i temelj suvremenog obrazovanja. Glazbenu umjetnost približit ćemo fenomenu cjeloživotnog učenja na način da istaknemo važnost koju glazba ima u životu, obrazovanju i kulturi čovjeka. Glazbenim odgojem (kulturom) potiče se i podupire razvitak osobnosti s ciljem omogućavanja vrednovanja i prosuđivanja umjetničkog dobra te poticanja stvaralaštva. Suvremena je tendencija nastave da osposobi učenike za neprestano učenje, samostalno istraživanje i kritičko promišljanje svih aspekata života. Na tragu toga, opisat ćemo interakciju i multidisciplinarni pristup glazbene i dramske umjetnosti kojim se utječe na spoznajno-vrijednosni te kreativno-stvaralački razvoj potencijala učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija