Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 439803

"Društvo koje uči" : povijesno-društveni aspekti obrazovanja


Vidulin-Orbanić, Sabina
"Društvo koje uči" : povijesno-društveni aspekti obrazovanja // Metodički obzori, 2 (2007), 1; 57-71 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 439803 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
"Društvo koje uči" : povijesno-društveni aspekti obrazovanja
("The society which studies" : socio-historical aspects od education)

Autori
Vidulin-Orbanić, Sabina

Izvornik
Metodički obzori (1846-1484) 2 (2007), 1; 57-71

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
obrazovanje; povijesni aspekti; pedagoške paradigme; aktivnost; individualnost; sklonost; rasterećenje
(education; historical aspects; pedagogical patterns; activity; individuality; predisposition; reduction;)

Sažetak
Obrazovanje razmatramo kao povijesnu i društvenu kategoriju, kao proces obrazovnoga djelovanja i instituciju. U izravnoj je vezi s potrebama proizvodnje materijalnih dobara, sa stupnjem razvoja znanosti i tehnike, s ideologijom koja u njega ugrađuje razne ciljeve i s političkim uređenjem nekog društva. Tri su se smjera obrazovanja nadograđivala kroz povijest: razvoj sposobnosti pojedinaca, osposobljavanje za funkcije života te čuvanje, prijenos i korištenje duhovnih, kulturnih, znanstvenih i empirijskih znanja i iskustava čovjeka. Obrazovanje u kojemu je aktivnost učenika još uvijek sporedan čimbenik ne postiže očekivane rezultate, a nedovoljna pripremljenost učenika za daljnji nastavak školovanja i nesnalaženje prilikom suočavanja sa životnim situacijama postaje ključni problem današnjice. Hoće li nas ponuđeni Hrvatski nacionalni obrazovni standard uvesti u novu obrazovnu dimenziju?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin-Orbanić, Sabina
"Društvo koje uči" : povijesno-društveni aspekti obrazovanja // Metodički obzori, 2 (2007), 1; 57-71 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Vidulin-Orbanić, S. (2007) "Društvo koje uči" : povijesno-društveni aspekti obrazovanja. Metodički obzori, 2 (1), 57-71.
@article{article, author = {Vidulin-Orbani\'{c}, Sabina}, year = {2007}, pages = {57-71}, keywords = {obrazovanje, povijesni aspekti, pedago\v{s}ke paradigme, aktivnost, individualnost, sklonost, rastere\'{c}enje}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1846-1484}, title = {"Dru\v{s}tvo koje u\v{c}i" : povijesno-dru\v{s}tveni aspekti obrazovanja}, keyword = {obrazovanje, povijesni aspekti, pedago\v{s}ke paradigme, aktivnost, individualnost, sklonost, rastere\'{c}enje} }
@article{article, author = {Vidulin-Orbani\'{c}, Sabina}, year = {2007}, pages = {57-71}, keywords = {education, historical aspects, pedagogical patterns, activity, individuality, predisposition, reduction, }, journal = {Metodi\v{c}ki obzori}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1846-1484}, title = {"The society which studies" : socio-historical aspects od education}, keyword = {education, historical aspects, pedagogical patterns, activity, individuality, predisposition, reduction, } }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font