Pregled bibliografske jedinice broj: 438907
Operativni nastavni planovi i programi za učenje fizike u Medicinskoj školi
Operativni nastavni planovi i programi za učenje fizike u Medicinskoj školi // Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Interaktivna nastava fizike : knjiga sažetaka
Primošten, Hrvatska, 2009. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 438907 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Operativni nastavni planovi i programi za učenje fizike u Medicinskoj školi
(Operational teaching plans and programs for physics in Medical school)
Autori
Mikšić, Zvonko ; Lekić, Andrica ; Dresto-Alač, Branka ; Pavić, Krešimir ; Ivošević, Tatjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Interaktivna nastava fizike : knjiga sažetaka
/ - , 2009
Skup
Hrvatski simpozij o nastavi fizike, Interaktivna nastava fizike (9 ; 2009)
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 16.04.2009. - 18.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nastavni programi; fizika; operativni plan i program za fizioterapeute
(teaching programs; physics; operational plan and program for physiotherapists)
Sažetak
U radu iznesenom na Osmom hrvatskom simpoziju o nastavi fizike 2007. godine zaključeno je da:"..Nemotiviranost i nezainteresiranost učenika kao i njihovo slabo znanje fizike doneseno iz srednje škole rezultiraju lošom prolaznošću na razredbenom ispitu i ispitima na studiju". Dakle, potrebno je prilagoditi nastavne programe i udžbenike strukovnih škola osobitostima struke i budućeg školovanja u zdravstvenoj struci. Slijedom toga četvrti razredi su anketirani o nedostacima u nastavi fizike, povezanosti fizike i struke, te olakšava li im znanje fizike bolje razumijevanje struke. Također su učenici prvih razreda anketirani o svojim očekivanjima nastave fizike i što misle u kojoj mjeri im je potrebna fizika u daljnjem strukovnom obrazovanju.Glavni uzrok lošeg uspjeha na razredbenim ispitima i nedostatnog znanja za praćenje programa iz fizike na fakultetu je Nastavni plan i program učenja fizike u srednjoj školi koji propisuje 70 sati učenja kroz dvije ili tri godine ovisno o usmjerenju. Osluškujući stavove učenik i uzimajući u obzir dugogodišnje nastavno iskustvo rada s učenicima i studentima, a poštujući propisani Nastavni plan i program, izradili smo promijenjen i prilagođen struci Operativni plan i program za fizioterapeute za dvije godine učenja fizike. Naglasak u novom programu je moderan pristup nastavnom procesu prilagođen daljnjem školovanju i način obrade propisnih tema prilagođen učeničkom predznanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Profili:
Andrica Lekić
(autor)
Tatjana Ivošević
(autor)
Branka Dresto-Alač
(autor)
Krešimir Pavić
(autor)