Pregled bibliografske jedinice broj: 438899
ECTS ocjenjivanje u nastavi fizike na Medicinskom fakultetu u Rijeci
ECTS ocjenjivanje u nastavi fizike na Medicinskom fakultetu u Rijeci // Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Interaktivna nastava fizike
Primošten, Hrvatska, 2009. (plenarno, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 438899 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ECTS ocjenjivanje u nastavi fizike na Medicinskom fakultetu u Rijeci
(ECTS assessment in teaching physics in School of Medicine, University Rijeka)
Autori
Lekić, Andrica ; Dresto-Alač, Branka ; Mance, Diana ; Roller-Lutz, Zvjezdana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Interaktivna nastava fizike
/ - , 2009
Skup
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Interaktivna nastava fizike
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 16.04.2009. - 18.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Medicinski fakultet Rijeka; studijski programi; ECTS
(School of Medicine Rijeka; study programs; ECTS)
Sažetak
Medicinski fakultet u Rijeci u preddiplomskoj i diplomskoj nastavi ima četiri sveučilišna studija i pet stručnih studija. Studijski programi na prvoj godini obuhvaćaju ukupno deset različitih kolegija iz fizike, što iznosi ukupno 520 sati. Od akademske godine 2008./2009. u potpunosti je promijenjen izvedbeni plan nastave. Nastava se organizira u tri trimestra. Ispitni rokovi se održavaju odmah nakon završetka pojedinog trimestra i u mjesecu rujnu. Ustroj i izvedba studija kao i ocjenjivanje i vrednovanje studenata unutar Europskog sustava prijenosa bodova u skladu je s Pravilnikom o studijima koji je na Sveučilištu u Rijeci stupio na snagu 1.07.2008. Analizirali smo i usporedili uspješnost polaganja ispita iz Medicinske fizike i biofizike na studiju medicine za akademsku godinu 2007./2008 i za tekuću 2008./2009. akademsku godinu. Osim toga za navedene akademske godine usporedili smo i uspješnost studenata stomatologije na kolegiju Biofizike. Pokazalo se da postoji statistički značajna razlika u uspješnosti studenata ocjenjenih, na prijašnji, nama poznati način, i onih u skladu s novim Pravilnikom.
Izvorni jezik
Engleski
POVEZANOST RADA
Profili:
Andrica Lekić
(autor)
Zvjezdana Roller-Lutz
(autor)
Diana Mance
(autor)
Branka Dresto-Alač
(autor)