Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 438819

Utjecaj dinamičkog digitalnog informiranja na odlučivanje o kupnji


Stanojević, Marina
Utjecaj dinamičkog digitalnog informiranja na odlučivanje o kupnji, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 438819 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj dinamičkog digitalnog informiranja na odlučivanje o kupnji
(Impact of dynamic digital informing on buying decisions)

Autori
Stanojević, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
29.10

Godina
2009

Stranica
86

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
dinamičko digitalno informiranje; odluke o kupnji
(dynamic digital informing; buying decisions)

Sažetak
Dinamičko digitalno informiranje je sustav međusobno spojenih monitora/ LCD ekrana koji prikazuju znakove, slike i video materijala u dinamičkom digitalnom obliku u cilju pružanja informacija krajnjem korisniku. Sustavi za DDI koriste se u bankama, trgovačkim centrima, aerodromima, hotelima, dućanima robe široke potrošnje, poslovnim sjedištima raznih poduzeća i drugim mjestima kako bi se ujedno komuniciralo s zaposlenicima i krajnjim korisnikom. Sustavi za DDI pružaju otvorenu platformu i priliku za vršenje utjecaja pri donošenju odluke o kupnji. Činjenica je da dnevno primimo i preko 500 oglasnih poruka u raznim oblicima, putem radija, televizije, Interneta, novina, magazina ili bilborda. Zato i ne čudi interes poslovnih subjekata za tehnologiju koja unaprjeđuje poslove vezane uz upravljanje markama, jačanje lojalnosti kupaca te edukativne, promotivne i marketinške aktivnosti kojima se pokušava doći do ciljnog tržišta na što učinkovitiji način. Svrha magistarskog specijalističkog rada je analizirati i utvrditi ulogu sustava za dinamičko digitalno informiranje, te provjeriti utjecaj sustava za DDI u blizini kupnje na odluke pri kupnji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stanojević, Marina
Utjecaj dinamičkog digitalnog informiranja na odlučivanje o kupnji, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Stanojević, M. (2009) 'Utjecaj dinamičkog digitalnog informiranja na odlučivanje o kupnji', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Stanojevi\'{c}, Marina}, year = {2009}, pages = {86}, keywords = {dinami\v{c}ko digitalno informiranje, odluke o kupnji}, title = {Utjecaj dinami\v{c}kog digitalnog informiranja na odlu\v{c}ivanje o kupnji}, keyword = {dinami\v{c}ko digitalno informiranje, odluke o kupnji}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Stanojevi\'{c}, Marina}, year = {2009}, pages = {86}, keywords = {dynamic digital informing, buying decisions}, title = {Impact of dynamic digital informing on buying decisions}, keyword = {dynamic digital informing, buying decisions}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font