Pregled bibliografske jedinice broj: 438819
Utjecaj dinamičkog digitalnog informiranja na odlučivanje o kupnji
Utjecaj dinamičkog digitalnog informiranja na odlučivanje o kupnji, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 438819 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj dinamičkog digitalnog informiranja na odlučivanje o kupnji
(Impact of dynamic digital informing on buying decisions)
Autori
Stanojević, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
29.10
Godina
2009
Stranica
86
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
dinamičko digitalno informiranje; odluke o kupnji
(dynamic digital informing; buying decisions)
Sažetak
Dinamičko digitalno informiranje je sustav međusobno spojenih monitora/ LCD ekrana koji prikazuju znakove, slike i video materijala u dinamičkom digitalnom obliku u cilju pružanja informacija krajnjem korisniku. Sustavi za DDI koriste se u bankama, trgovačkim centrima, aerodromima, hotelima, dućanima robe široke potrošnje, poslovnim sjedištima raznih poduzeća i drugim mjestima kako bi se ujedno komuniciralo s zaposlenicima i krajnjim korisnikom. Sustavi za DDI pružaju otvorenu platformu i priliku za vršenje utjecaja pri donošenju odluke o kupnji. Činjenica je da dnevno primimo i preko 500 oglasnih poruka u raznim oblicima, putem radija, televizije, Interneta, novina, magazina ili bilborda. Zato i ne čudi interes poslovnih subjekata za tehnologiju koja unaprjeđuje poslove vezane uz upravljanje markama, jačanje lojalnosti kupaca te edukativne, promotivne i marketinške aktivnosti kojima se pokušava doći do ciljnog tržišta na što učinkovitiji način. Svrha magistarskog specijalističkog rada je analizirati i utvrditi ulogu sustava za dinamičko digitalno informiranje, te provjeriti utjecaj sustava za DDI u blizini kupnje na odluke pri kupnji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)