Pregled bibliografske jedinice broj: 438809
Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj
Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj, 2009., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 438809 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj
(Marketing impact on business competitiveness on beverage market in the Republic of Croatia)
Autori
Kovač, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
23.12
Godina
2009
Stranica
305
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marketing; konkurentnost; tržište pića; Republika Hrvatska
(marketing; competitiveness; beverage market; Republic of Croatia)
Sažetak
Svrha istraživanja doktorske disertacije vezuje se uz analizu dostignute spoznajne osnove o upravljanju strateškim marketinškim aktivnostima u funkciji ostvarivanja konkurentske prednosti poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj. Ciljevi istraživanja odnose se na utvrđivanje odrednica i vrednovanja njihovog doprinosa razvoju konkurentnosti poslovnih subjekata na tržištu pića. Marketinška perspektiva poslovnih subjekata često se opisuje marketinškom orijentacijom i tržišnom osjetljivošću što podrazumijeva korištenje aktivnosti koje uključuju osluškivanje, odnosno prikupljanje podataka o tržišnim potrebama putem marketinških istraživanja. Tako dolazi do razvoja marketinškog znanja koje postaje važan preduvjet za buduće marketinške napore. Konkurentnost poslovnih subjekata povezana je sa sposobnošću održavanja poslovne uspješnosti u nadolazećem razdoblju što znači da je ona ovisna o sadašnjim marketinškim naporima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)