Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 438809

Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj


Kovač, Ivan
Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj, 2009., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 438809 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj
(Marketing impact on business competitiveness on beverage market in the Republic of Croatia)

Autori
Kovač, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
23.12

Godina
2009

Stranica
305

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
marketing; konkurentnost; tržište pića; Republika Hrvatska
(marketing; competitiveness; beverage market; Republic of Croatia)

Sažetak
Svrha istraživanja doktorske disertacije vezuje se uz analizu dostignute spoznajne osnove o upravljanju strateškim marketinškim aktivnostima u funkciji ostvarivanja konkurentske prednosti poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj. Ciljevi istraživanja odnose se na utvrđivanje odrednica i vrednovanja njihovog doprinosa razvoju konkurentnosti poslovnih subjekata na tržištu pića. Marketinška perspektiva poslovnih subjekata često se opisuje marketinškom orijentacijom i tržišnom osjetljivošću što podrazumijeva korištenje aktivnosti koje uključuju osluškivanje, odnosno prikupljanje podataka o tržišnim potrebama putem marketinških istraživanja. Tako dolazi do razvoja marketinškog znanja koje postaje važan preduvjet za buduće marketinške napore. Konkurentnost poslovnih subjekata povezana je sa sposobnošću održavanja poslovne uspješnosti u nadolazećem razdoblju što znači da je ona ovisna o sadašnjim marketinškim naporima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovač, Ivan
Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj, 2009., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
Kovač, I. (2009) 'Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}, Ivan}, year = {2009}, pages = {305}, keywords = {marketing, konkurentnost, tr\v{z}i\v{s}te pi\'{c}a, Republika Hrvatska}, title = {Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tr\v{z}i\v{s}tu pi\'{c}a u Republici Hrvatskoj}, keyword = {marketing, konkurentnost, tr\v{z}i\v{s}te pi\'{c}a, Republika Hrvatska}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}, Ivan}, year = {2009}, pages = {305}, keywords = {marketing, competitiveness, beverage market, Republic of Croatia}, title = {Marketing impact on business competitiveness on beverage market in the Republic of Croatia}, keyword = {marketing, competitiveness, beverage market, Republic of Croatia}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font