Pregled bibliografske jedinice broj: 438701
Ishodi učenja: pretpostavke, iskustva i izazovi
Ishodi učenja: pretpostavke, iskustva i izazovi // Ishodi učenja na Sveučilištu u Zagrebu / Mesić, Milan ; Pinter, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2009. str. 21-32
CROSBI ID: 438701 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ishodi učenja: pretpostavke, iskustva i izazovi
(Learning outcomes: prerequisites, experiences and challenges)
Autori
Divjak Blaženka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Ishodi učenja na Sveučilištu u Zagrebu
Urednik/ci
Mesić, Milan ; Pinter, Ljiljana
Izdavač
Sveučilište u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2009
Raspon stranica
21-32
ISBN
978-953-6002-38-2
Ključne riječi
ishodi učenja, visoko školstvo
(learning outcomes, high education)
Sažetak
Rad se bavi analizom stanja i implementacijom ishoda učenja. Nadalje, potanko je opisna metodologija ishoda učenja i iskustva na tom području.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Rad je djelomično financiran putem NZZ projekta SveZaIU
POVEZANOST RADA
Projekti:
016-0372785-0892 - Diferencijalna geometrija prostora s degeneriranim i indefinitnim metrikama (Divjak, Blaženka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Blaženka Divjak
(autor)