Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 438430

Tržišna orijentacija u inovativnim poduzećima


Božić, Ljiljana
Tržišna orijentacija u inovativnim poduzećima, 2009., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 438430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tržišna orijentacija u inovativnim poduzećima
(Market orientation in innovative firms)

Autori
Božić, Ljiljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.12

Godina
2009

Stranica
191

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
tržišna orijentacija; inovacije proizvoda; kvalitativna metodologija
(market orientation; product innovation; qualitative methodology)

Sažetak
U doktorskoj se disertaciji proučava tržišna orijentacija u inovativnim poduzećima primjenom kvalitativne metodologije s ciljem dobivanja uvida koji bi mogao objasniti razloge zbog kojih tržišna orijentacija utječe na inovacijske aktivnosti poduzeća. U svrhu prikupljanja podataka provedeni su dubinski intervju u sedam inovativnih poduzeća u Republici Hrvatskoj. Slijedom definiranih istraživačkih pitanja i konceptualnog okvira, istraživanjem su obuhvaćeni priroda tržišne orijentacije u inovativnim poduzećima i njene specifičnosti ovisno o svojstvima tržišta i inovacije te s posebnim osvrtom na specifičnosti svake od triju bihevioralnih sastavnica (orijentacije na potrošača, orijentacije na konkurenciju i interfunkcionalne koordinacije). Nadalje, analizirana je uloga potrošača, konkurencije i sinergija zaposlenika u razvoju inovacije proizvoda. Analizira se i primjena tržišne orijentacije u timu za razvoj inovacije, odnosno ponašanje članova tima koje se tiče prihvaćanja ili otpora načelima tržišne orijentacije, te problemi u njenoj primjeni s kojima se poduzeća suočavaju kada razvijaju inovacije proizvoda. Analiza slučajeva i analiza među slučajevima, kao i analiza materijala kojima se poduzeća predstavljaju prema tržištima i javnostima s obzirom na tržišnu orijentaciju, rezultirale su teorijskim modelom tržišne orijentacije u inovativnim poduzećima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
002-0022469-2468 - Održivi razvoj, inovacije i regionalna politika Republike Hrvatske (Starc, Nenad, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Božić, Ljiljana
Tržišna orijentacija u inovativnim poduzećima, 2009., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
Božić, L. (2009) 'Tržišna orijentacija u inovativnim poduzećima', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{z}i\'{c}, Ljiljana}, year = {2009}, pages = {191}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}na orijentacija, inovacije proizvoda, kvalitativna metodologija}, title = {Tr\v{z}i\v{s}na orijentacija u inovativnim poduze\'{c}ima}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}na orijentacija, inovacije proizvoda, kvalitativna metodologija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{z}i\'{c}, Ljiljana}, year = {2009}, pages = {191}, keywords = {market orientation, product innovation, qualitative methodology}, title = {Market orientation in innovative firms}, keyword = {market orientation, product innovation, qualitative methodology}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font