Pregled bibliografske jedinice broj: 438350
Utjecaj informacijske tehnologije na odnose unutar kanala marketinga
Utjecaj informacijske tehnologije na odnose unutar kanala marketinga // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.)., 2010. str. 331-342
CROSBI ID: 438350 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj informacijske tehnologije na odnose unutar kanala marketinga
(The impact of information technology on relationships within marketing channel)
Autori
Dunković, Dario ; Dunković, Božica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing i održivi razvitak
Urednik/ci
Leko Šimić, Mirna
Grad
Osijek
Godina
2010
Raspon stranica
331-342
ISBN
978-953-253-074-2
Ključne riječi
kanal marketinga, resursi, informacijska tehnologija (IT), suradnja
(marketing channel, resources, information technology (IT), cooperation)
Sažetak
U radu se identificira utjecaj informacijske tehnologije (engl. "IT") na oblikovanje odnosa između dobavljača i maloprodavača u kanalu marketinga. IT kao izvor specifičnih resursa, potaknula je promjene u načinima izvršavanja mnogih marketing funkcija i aktivnosti (distributivnih usluga) koje su vezane uz distribuciju robe i funkcioniranje kanala. Pretpostavka je da uvođenje računalne tehnologije u kanal općenito pospješuje međuorganizacijsku suradnju, razvija maloprodaju i mijenja odnose ekonomske moći, a uz sve to izvjesno je da takvo okruženje maloprodavačima pruža sve veću šansu da postaju vodeći igrači u djelatnosti. Značajke suradnje temelje se na uzajamnosti i potencijalnim koristima koje se razmjenjuju, tako da je u radu potrebno pronaći koristi koje partneri imaju od uvođenja računalne tehnologije u kanal marketinga. Rezultat općenito pokazuje prednosti i ulogu ove ključne tehnologije u razvoju distribucije i suradnje. Nadalje, skupno će se analizirati i praktički marketing alati kao što su "identifikacija radio- frekvencijom" (engl. "RFID"), "učinkoviti asortiman" (engl. "EA") i drugi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek