Pregled bibliografske jedinice broj: 43823
Zadovoljstvo korisnika programa RUZ kao mjera ishoda
Zadovoljstvo korisnika programa RUZ kao mjera ishoda // Sažeci radova Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu
Zagreb, 1999. str. 45-46 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 43823 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo korisnika programa RUZ kao mjera ishoda
(The satisfaction of clients of Community Based Rehabilitation program as a measure of outcome)
Autori
Polovina, Andrea ; Bobinac-Georgievski, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Sažeci radova Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu
/ - Zagreb, 1999, 45-46
Skup
Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 26.05.1999. - 29.05.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
zadovoljstvo; ishod; marketing
(satisfaction; outcome; marketing)
Sažetak
Zadovoljstvo korisnika je važan dio ishoda terapije i nužno ga je pratiti.
Ne postoje standardizirani upitnici za mjerenje zadovoljstva pa se oni prilagođavaju potrebama.
Prateći smjernice iz literature napravili smo upitnik za ispitivanje zadovoljstva korisnika terapijskim programom Rehabilitacije u zajednici (RUZ).
Upitnik se sastoji od 11 pitanja na koja se odgovara izborom iz ponuđenih odgovora uz ponuđenu mogućnost pismenog komentara na pitanje.
Kritike ili pohvale se mogu napisati u 12-om pitanju.
Upitnik se ispunjava dvostruko-jednom s potpisom i drugi put anonimno.
analizirali smo prvih 36 anonimno ispunjenih upitnika. Na pitanja o osoblju i prostoru pozitivno (vrlo zadovoljan i zadovoljan) se izjašnjava 88-100 % korisnika.
Svojim prijateljima RUZ bi preporučilo 92%.
Polovica iznosi da je RUZ vrlo koristio njihovom zdravlju, a samo 3% da im nije koristio uopće.
Mnogo ili dosta naučilo je 97% korisnika. U usporedbi s drugim isprobanim oblikom fizikalne terapije 58% RUZ smatra boljim, a svega 6% lošijim.
Općenito pozitivnu ocjenu RUZ-a daje 97% korisnika. Od komentara najčešća je žalba da prostor nije dovoljno velik.
Prikupljeni podaci važni su za marketing RUZ programa jer nam omogućavaju da se osvrnemo na naš rad, usmjerimo na poboljšanje kvalitete usluge i prikažemo isplativost rada osiguranju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA