Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 43823

Zadovoljstvo korisnika programa RUZ kao mjera ishoda


Polovina, Andrea; Bobinac-Georgievski, Ana
Zadovoljstvo korisnika programa RUZ kao mjera ishoda // Sažeci radova Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu
Zagreb, 1999. str. 45-46 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 43823 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljstvo korisnika programa RUZ kao mjera ishoda
(The satisfaction of clients of Community Based Rehabilitation program as a measure of outcome)

Autori
Polovina, Andrea ; Bobinac-Georgievski, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Sažeci radova Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu / - Zagreb, 1999, 45-46

Skup
Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 26.05.1999. - 29.05.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
zadovoljstvo; ishod; marketing
(satisfaction; outcome; marketing)

Sažetak
Zadovoljstvo korisnika je važan dio ishoda terapije i nužno ga je pratiti. Ne postoje standardizirani upitnici za mjerenje zadovoljstva pa se oni prilagođavaju potrebama. Prateći smjernice iz literature napravili smo upitnik za ispitivanje zadovoljstva korisnika terapijskim programom Rehabilitacije u zajednici (RUZ). Upitnik se sastoji od 11 pitanja na koja se odgovara izborom iz ponuđenih odgovora uz ponuđenu mogućnost pismenog komentara na pitanje. Kritike ili pohvale se mogu napisati u 12-om pitanju. Upitnik se ispunjava dvostruko-jednom s potpisom i drugi put anonimno. analizirali smo prvih 36 anonimno ispunjenih upitnika. Na pitanja o osoblju i prostoru pozitivno (vrlo zadovoljan i zadovoljan) se izjašnjava 88-100 % korisnika. Svojim prijateljima RUZ bi preporučilo 92%. Polovica iznosi da je RUZ vrlo koristio njihovom zdravlju, a samo 3% da im nije koristio uopće. Mnogo ili dosta naučilo je 97% korisnika. U usporedbi s drugim isprobanim oblikom fizikalne terapije 58% RUZ smatra boljim, a svega 6% lošijim. Općenito pozitivnu ocjenu RUZ-a daje 97% korisnika. Od komentara najčešća je žalba da prostor nije dovoljno velik. Prikupljeni podaci važni su za marketing RUZ programa jer nam omogućavaju da se osvrnemo na naš rad, usmjerimo na poboljšanje kvalitete usluge i prikažemo isplativost rada osiguranju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita



POVEZANOST RADA


Projekti:
129009

Ustanove:
Klinička bolnica "Sveti Duh"

Profili:

Avatar Url Ana Bobinac-Georgievski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Polovina, Andrea; Bobinac-Georgievski, Ana
Zadovoljstvo korisnika programa RUZ kao mjera ishoda // Sažeci radova Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu
Zagreb, 1999. str. 45-46 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Polovina, A. & Bobinac-Georgievski, A. (1999) Zadovoljstvo korisnika programa RUZ kao mjera ishoda. U: Sažeci radova Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu.
@article{article, author = {Polovina, Andrea and Bobinac-Georgievski, Ana}, year = {1999}, pages = {45-46}, keywords = {zadovoljstvo, ishod, marketing}, title = {Zadovoljstvo korisnika programa RUZ kao mjera ishoda}, keyword = {zadovoljstvo, ishod, marketing}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Polovina, Andrea and Bobinac-Georgievski, Ana}, year = {1999}, pages = {45-46}, keywords = {satisfaction, outcome, marketing}, title = {The satisfaction of clients of Community Based Rehabilitation program as a measure of outcome}, keyword = {satisfaction, outcome, marketing}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font