Pregled bibliografske jedinice broj: 438052
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (IV)
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (IV) // Suvremena trgovina, 34 (2009), 5-6; 20-22 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 438052 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (IV)
(Satisfied, loyal and enchanted customers (IV))
Autori
Pavlek, Zvonimir
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 34
(2009), 5-6;
20-22
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
mjerenje osjećaja; mjerenje iskustva
(measurement of sense; measurement of experience)
Sažetak
Može li se izmjeriti doživljaj, emocija? Čemu to? Kad planiramo akciju, moramo i mjeriti njezine učinke - kao što smo pokazali na modelu ROMI. Ali, sada je u pitanju nešto što vjerovatno nije bilo u sferi zanimanja po zakonima fizike i matematike. Zato se iz mehaničkih područja trebamo prebaciti u čuvstvena. Tada se postavlja pitanje: može li se to mjeriti?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Zvonimir Pavlek
(autor)