Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 438052

Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (IV)


Pavlek, Zvonimir
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (IV) // Suvremena trgovina, 34 (2009), 5-6; 20-22 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 438052 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (IV)
(Satisfied, loyal and enchanted customers (IV))

Autori
Pavlek, Zvonimir

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 34 (2009), 5-6; 20-22

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
mjerenje osjećaja; mjerenje iskustva
(measurement of sense; measurement of experience)

Sažetak
Može li se izmjeriti doživljaj, emocija? Čemu to? Kad planiramo akciju, moramo i mjeriti njezine učinke - kao što smo pokazali na modelu ROMI. Ali, sada je u pitanju nešto što vjerovatno nije bilo u sferi zanimanja po zakonima fizike i matematike. Zato se iz mehaničkih područja trebamo prebaciti u čuvstvena. Tada se postavlja pitanje: može li se to mjeriti?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zvonimir Pavlek (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavlek, Zvonimir
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (IV) // Suvremena trgovina, 34 (2009), 5-6; 20-22 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Pavlek, Z. (2009) Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (IV). Suvremena trgovina, 34 (5-6), 20-22.
@article{article, author = {Pavlek, Zvonimir}, year = {2009}, pages = {20-22}, keywords = {mjerenje osje\'{c}aja, mjerenje iskustva}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {34}, number = {5-6}, issn = {1330-0180}, title = {Zadovoljni, lojalni i odu\v{s}evljeni kupci (IV)}, keyword = {mjerenje osje\'{c}aja, mjerenje iskustva} }
@article{article, author = {Pavlek, Zvonimir}, year = {2009}, pages = {20-22}, keywords = {measurement of sense, measurement of experience}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {34}, number = {5-6}, issn = {1330-0180}, title = {Satisfied, loyal and enchanted customers (IV)}, keyword = {measurement of sense, measurement of experience} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font