Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 43800

Kako bi postupci marketinga mogli pomoći uvođenju rehabilitacije u zajednicu?


Jakšić, Mirka
Kako bi postupci marketinga mogli pomoći uvođenju rehabilitacije u zajednicu? // Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu
Zagreb, 1999. str. 23-24 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 43800 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako bi postupci marketinga mogli pomoći uvođenju rehabilitacije u zajednicu?
(How can marketing help implementation of rehabilitation into community?)

Autori
Jakšić, Mirka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu / - Zagreb, 1999, 23-24

Skup
Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 26.05.1999. - 29.05.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
rehabilitacija u zajednici; marketing; odnosi
(community based rehabilitation; marketing; relations)

Sažetak
Rehabilitacija u zajednici (RUZ) je program kojim se želi nakon provedene medicinske rehabilitacije osigurati što aktivnije sudjelovanje ljudi u životu njihove zajednice. Stručnjaci koji su pootaknuli ovu ideju analizirali su potrebe i odredili ciljeve. Program radi od početka 97. i pri njegovom provođenju sudjeluje osoblje primarne i sekundarne zdravstvene skrbi, socijalne skrbi, dobrovoljci. Pri ocjeni "tržišta" za predviđene aktivnosti analizom dosadašnjeg razvoja moglo se ustanoviti da su potrebe veće od mogućnosti i da se razvoj mora usmjeriti povezivanju, a ne kompeticiji s drugim stručnjacima koji raspolažu srodnim znanjem i sposobnostima. Ustanovljeno je također da se ne mogu primjeniti načela propagande kakva se primjenjuju u marketingu roba, već se valja usredotočiti na izgradnju povjerenja i odnosa, što je karakteristično za marketing stručnih postupaka i usluga. U radu je nakon analize ponašanja i mišljenja korisnika ustanovljeno da je bitan problem ne u pronalaženju korisnika, već u ostvarenju cjelokupnog programa. Pri tome važnu ulogu igra izgradnja "oglednog modela", kako za korisnike, tako i za osoblje i suradnike. Treba ispitati mišljenja korisnika i osoblja, te prema njima stalno revidirati strukturu i način provođenja usluga. Zaključak: Na primjeru malog opsega oglednog modela rehabilitacije u zajednici uočeni su osnovni problemi u uvođenju ovakvog modela rada u lokalnu zajednicud: nepoznavanje strukture i opsega problema osoba s onesposobljenjem u zajednici, pojava pasivnih "korisnika" nerealnih očekivanja, slaba komunikacija i podijeljenost interesa među stručnjacima, te tradicionalna nepovezanost osnovnih "servisa" u zajednici i tendencija da se na inicijativu gleda kao izvana nametnutu i opterećenje za samu zajednicu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita



POVEZANOST RADA


Projekti:
129009

Ustanove:
Klinička bolnica "Sveti Duh"


Citiraj ovu publikaciju:

Jakšić, Mirka
Kako bi postupci marketinga mogli pomoći uvođenju rehabilitacije u zajednicu? // Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu
Zagreb, 1999. str. 23-24 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Jakšić, M. (1999) Kako bi postupci marketinga mogli pomoći uvođenju rehabilitacije u zajednicu?. U: Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu.
@article{article, author = {Jak\v{s}i\'{c}, Mirka}, year = {1999}, pages = {23-24}, keywords = {rehabilitacija u zajednici, marketing, odnosi}, title = {Kako bi postupci marketinga mogli pomo\'{c}i uvo\djenju rehabilitacije u zajednicu?}, keyword = {rehabilitacija u zajednici, marketing, odnosi}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jak\v{s}i\'{c}, Mirka}, year = {1999}, pages = {23-24}, keywords = {community based rehabilitation, marketing, relations}, title = {How can marketing help implementation of rehabilitation into community?}, keyword = {community based rehabilitation, marketing, relations}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font