Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 437971

Mogućnosti i koristi od praćenja razine gimnastičkih znanja kroz proces učenja


Delaš Kalinski, Sunčica; Miletić, Đurđica; Erceg, Tina
Mogućnosti i koristi od praćenja razine gimnastičkih znanja kroz proces učenja // 3. posebno usmjereni simpozij: Kineziološka edukacija-iskorak u budućnost / Prskalo, Ivan ; Findak, Vladimir ; Strel, Janko (ur.).
Zagreb, 2009. str. 120-124 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 437971 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti i koristi od praćenja razine gimnastičkih znanja kroz proces učenja
(Possibilities and benefits from monitoring level of gymnastic knowledges through the learning process)

Autori
Delaš Kalinski, Sunčica ; Miletić, Đurđica ; Erceg, Tina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
3. posebno usmjereni simpozij: Kineziološka edukacija-iskorak u budućnost / Prskalo, Ivan ; Findak, Vladimir ; Strel, Janko - Zagreb, 2009, 120-124

Skup
3. Međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 13.11.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
motoričko učenje; stoj na lopaticama; učenice; retencijski period; finalna točka procesa učenja; t-test za zavisne uzorke
(motor learning; candle stick; schoolgirls; retention period; final point of learning process; t-test for dependent samples)

Sažetak
Na uzorku od 44 učenice prvog razreda, koje su sudjelovale u eksperimentalnom programu iz sportske gimnastike unutar nastavnog procesa iz tjelesne i zdravstvene kulture, t-testom za zavisne uzorke istraživane su razlike u razini znanja stoja na lopaticama, u finalnoj točci procesa učenja i retencijskoj točci provjeravanja, koja je uslijedila sedam tjedana nakon prestanka provođenja eksperimentalnog programa. Na temelju rezultata istraživanja utvrđeno je postojanje statistički značajne razlike između istraživanih točaka, a na temelju vrijednosti aritmetičkih sredina tih točaka moguće je zaključiti da je tijekom retencijskog intervala došlo do numeričkog pada u vrijednostima razine istraživanog znanja (AS=3, 54) u odnosu na finalnu točku procesa učenja (AS=4, 05).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
315-1773397-3333 - Mjerenje motoričkih znanja u kineziologiji (Miletić, Đurđica, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split


Citiraj ovu publikaciju:

Delaš Kalinski, Sunčica; Miletić, Đurđica; Erceg, Tina
Mogućnosti i koristi od praćenja razine gimnastičkih znanja kroz proces učenja // 3. posebno usmjereni simpozij: Kineziološka edukacija-iskorak u budućnost / Prskalo, Ivan ; Findak, Vladimir ; Strel, Janko (ur.).
Zagreb, 2009. str. 120-124 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Delaš Kalinski, S., Miletić, Đ. & Erceg, T. (2009) Mogućnosti i koristi od praćenja razine gimnastičkih znanja kroz proces učenja. U: Prskalo, I., Findak, V. & Strel, J. (ur.)3. posebno usmjereni simpozij: Kineziološka edukacija-iskorak u budućnost.
@article{article, author = {Dela\v{s} Kalinski, Sun\v{c}ica and Mileti\'{c}, \DJur\djica and Erceg, Tina}, year = {2009}, pages = {120-124}, keywords = {motori\v{c}ko u\v{c}enje, stoj na lopaticama, u\v{c}enice, retencijski period, finalna to\v{c}ka procesa u\v{c}enja, t-test za zavisne uzorke}, title = {Mogu\'{c}nosti i koristi od pra\'{c}enja razine gimnasti\v{c}kih znanja kroz proces u\v{c}enja}, keyword = {motori\v{c}ko u\v{c}enje, stoj na lopaticama, u\v{c}enice, retencijski period, finalna to\v{c}ka procesa u\v{c}enja, t-test za zavisne uzorke}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dela\v{s} Kalinski, Sun\v{c}ica and Mileti\'{c}, \DJur\djica and Erceg, Tina}, year = {2009}, pages = {120-124}, keywords = {motor learning, candle stick, schoolgirls, retention period, final point of learning process, t-test for dependent samples}, title = {Possibilities and benefits from monitoring level of gymnastic knowledges through the learning process}, keyword = {motor learning, candle stick, schoolgirls, retention period, final point of learning process, t-test for dependent samples}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font