Pregled bibliografske jedinice broj: 437971
Mogućnosti i koristi od praćenja razine gimnastičkih znanja kroz proces učenja
Mogućnosti i koristi od praćenja razine gimnastičkih znanja kroz proces učenja // 3. posebno usmjereni simpozij: Kineziološka edukacija-iskorak u budućnost / Prskalo, Ivan ; Findak, Vladimir ; Strel, Janko (ur.).
Zagreb, 2009. str. 120-124 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 437971 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti i koristi od praćenja razine gimnastičkih znanja kroz proces učenja
(Possibilities and benefits from monitoring level of gymnastic knowledges through the learning process)
Autori
Delaš Kalinski, Sunčica ; Miletić, Đurđica ; Erceg, Tina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
3. posebno usmjereni simpozij: Kineziološka edukacija-iskorak u budućnost
/ Prskalo, Ivan ; Findak, Vladimir ; Strel, Janko - Zagreb, 2009, 120-124
Skup
3. Međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 13.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
motoričko učenje; stoj na lopaticama; učenice; retencijski period; finalna točka procesa učenja; t-test za zavisne uzorke
(motor learning; candle stick; schoolgirls; retention period; final point of learning process; t-test for dependent samples)
Sažetak
Na uzorku od 44 učenice prvog razreda, koje su sudjelovale u eksperimentalnom programu iz sportske gimnastike unutar nastavnog procesa iz tjelesne i zdravstvene kulture, t-testom za zavisne uzorke istraživane su razlike u razini znanja stoja na lopaticama, u finalnoj točci procesa učenja i retencijskoj točci provjeravanja, koja je uslijedila sedam tjedana nakon prestanka provođenja eksperimentalnog programa. Na temelju rezultata istraživanja utvrđeno je postojanje statistički značajne razlike između istraživanih točaka, a na temelju vrijednosti aritmetičkih sredina tih točaka moguće je zaključiti da je tijekom retencijskog intervala došlo do numeričkog pada u vrijednostima razine istraživanog znanja (AS=3, 54) u odnosu na finalnu točku procesa učenja (AS=4, 05).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
315-1773397-3333 - Mjerenje motoričkih znanja u kineziologiji (Miletić, Đurđica, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split