Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 437932

Vertikalni marketing


Segetlija, Zdenko
Vertikalni marketing
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009


CROSBI ID: 437932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vertikalni marketing
(Vertical Marketing)

Autori
Segetlija, Zdenko

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2009

Stranica
175

Ključne riječi
distribucija; kanali distribucije; trgovina na malo; trgovina na veliko; upravljanje kanalom distribucije; vertikalna suradnja; upravljanje kategorijama proizvoda
(distribution; distribution channels; retail trade; wholesale selling; distribution channel managing; vertical collaboration; category management)

Sažetak
Udžbenik se odnosi na sadržaje predavanja, kako bi studentima koji slušaju ovaj kolegij olakšao praćenje nastave i razumijevanje prezentiranoga gradiva. Nnastao je sa svrhom povezivanja teorijskih i praktičkih spoznaja iz ovoga područja. No, udžbenik se odnosi tek na pregled gradiva, a uz njeg je ostavljen prostor i za bilješke s predavanja. Na taj je način studentima omogućeno kvalitetno praćenje nastave i svladavanja gradiva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Vertikalni marketing
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009
Segetlija, Z. (2009) Vertikalni marketing. Osijek. Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
@unknown{unknown, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2009}, pages = {175}, keywords = {distribucija, kanali distribucije, trgovina na malo, trgovina na veliko, upravljanje kanalom distribucije, vertikalna suradnja, upravljanje kategorijama proizvoda}, title = {Vertikalni marketing}, keyword = {distribucija, kanali distribucije, trgovina na malo, trgovina na veliko, upravljanje kanalom distribucije, vertikalna suradnja, upravljanje kategorijama proizvoda}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@unknown{unknown, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2009}, pages = {175}, keywords = {distribution, distribution channels, retail trade, wholesale selling, distribution channel managing, vertical collaboration, category management}, title = {Vertical Marketing}, keyword = {distribution, distribution channels, retail trade, wholesale selling, distribution channel managing, vertical collaboration, category management}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font