Pregled bibliografske jedinice broj: 437932
Vertikalni marketing
Vertikalni marketing
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009
CROSBI ID: 437932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vertikalni marketing
(Vertical Marketing)
Autori
Segetlija, Zdenko
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2009
Stranica
175
Ključne riječi
distribucija; kanali distribucije; trgovina na malo; trgovina na veliko; upravljanje kanalom distribucije; vertikalna suradnja; upravljanje kategorijama proizvoda
(distribution; distribution channels; retail trade; wholesale selling; distribution channel managing; vertical collaboration; category management)
Sažetak
Udžbenik se odnosi na sadržaje predavanja, kako bi studentima koji slušaju ovaj kolegij olakšao praćenje nastave i razumijevanje prezentiranoga gradiva. Nnastao je sa svrhom povezivanja teorijskih i praktičkih spoznaja iz ovoga područja. No, udžbenik se odnosi tek na pregled gradiva, a uz njeg je ostavljen prostor i za bilješke s predavanja. Na taj je način studentima omogućeno kvalitetno praćenje nastave i svladavanja gradiva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija