Pregled bibliografske jedinice broj: 437355
Tadijanovićeva poezija kao lingvometodički predložak u nastavi hrvatskoga jezika
Tadijanovićeva poezija kao lingvometodički predložak u nastavi hrvatskoga jezika // Zavičajnost u nastavi hrvatskoga jezika: Interkulturalnost u nastavi stranih jezika / Blažeka, Đuro (ur.).
Čakovec : Osijek: Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 112-138 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 437355 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tadijanovićeva poezija kao lingvometodički predložak u nastavi hrvatskoga jezika
(Tadijanović's poetry as a model in the croatian language teaching)
Autori
Krumes Šimunović, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zavičajnost u nastavi hrvatskoga jezika: Interkulturalnost u nastavi stranih jezika
/ Blažeka, Đuro - Čakovec : Osijek : Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007, 112-138
ISBN
978-953-6965-07-6
Skup
Dijete i jezik danas Zavičajnost u nastavi hrvatskoga jezika: Interkulturalnost u nastavi stranih jezika
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 25.11.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Lingvometodički predložak ; Tadijanović ; nastava hrvatskoga jezika ; nastava gramatike
(linguomethodical model ; Tadijanovic ; croatian language teaching ; study of grammar)
Sažetak
U radu se razmatraju mogućnosti uporabe Tadijanovićevih pjesama kao istraživačkih, vježbenih i provjeravačkih tekstova u obradi svih jezičnih razina. Tadijanovićeve pjesme su zasićene pridjevima, atributima, predikatnim prošircima i bezglagolskim rečenicama. Njegove pjesme se mogu koristiti u vježbi sintakse glagolskih vremena, predikatnog proširka, položaja zanaglasnica, inverzije atributa, otklona od uobičajene interpunkcije. Pjesme mogu biti predlošci za motivaciju učenika pri učenju pridjeva i nezavisno složenih rečenica. U radu se predlaže i koja vrsta lingvometodičkog predloška može koristiti u obradi pojedinih nastavnih jedinica iz hrvatskoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Irena Krumes
(autor)