Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 43684

Korištenje metoda prognoziranja prodaje u velikim poduzećima


Pejić Bach, Mirjana; Dumičić, Ksenija; Gogala, Zdenka
Korištenje metoda prognoziranja prodaje u velikim poduzećima // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 7-8; 771-780 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 43684 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje metoda prognoziranja prodaje u velikim poduzećima
(Methods Utilization of Sale Forecasting in Croatian Large Firms)

Autori
Pejić Bach, Mirjana ; Dumičić, Ksenija ; Gogala, Zdenka

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 50 (1999), 7-8; 771-780

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
prognoziranje prodaje; statistički prognostički modeli; informatička tehnologija
(forecasting sales; forecasting sales models; information technology)

Sažetak
Rad prikazuje rezultate istraživanja čiji je cilj bio utvrditi kako najveća hrvatska poduzeća pripremaju prognoze prodaje, koje metode koriste i kolika je točnost korištenih metoda. Posebno se analiziraju odnos prognoziranja prodaje i informatičke tehnologije te čimbenici koji utječu na korištenje kvantitativnih statističkih metoda prognoziranja prodaje. Istraživanje je pokazalo da hrvatska poduzeća najčešće koriste subjektivne metode prognoziranja prodaje te da je korištenje informatičke tehnologije u prognoziranju prodaje uobičajena praksa posebice kod primjene kvantitativnih metoda. Korištenje kvantitativnih metoda se povećava s povećanjem ukupnog broja korištenih prognostičkih metoda. Postoji povezanost između stupnja pretvorbe poduzeća i korištenja kvantitativnih metoda, koje najčešće koriste poduzeća čija je pretvorba u potpunosti završena, kao i javna poduzeća, a rjeđe poduzeća u kojima proces pretvorbe još uvijek traje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
067003

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Pejić Bach, Mirjana; Dumičić, Ksenija; Gogala, Zdenka
Korištenje metoda prognoziranja prodaje u velikim poduzećima // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 7-8; 771-780 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Pejić Bach, M., Dumičić, K. & Gogala, Z. (1999) Korištenje metoda prognoziranja prodaje u velikim poduzećima. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (7-8), 771-780.
@article{article, author = {Peji\'{c} Bach, Mirjana and Dumi\v{c}i\'{c}, Ksenija and Gogala, Zdenka}, year = {1999}, pages = {771-780}, keywords = {prognoziranje prodaje, statisti\v{c}ki prognosti\v{c}ki modeli, informati\v{c}ka tehnologija}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {50}, number = {7-8}, issn = {0424-7558}, title = {Kori\v{s}tenje metoda prognoziranja prodaje u velikim poduze\'{c}ima}, keyword = {prognoziranje prodaje, statisti\v{c}ki prognosti\v{c}ki modeli, informati\v{c}ka tehnologija} }
@article{article, author = {Peji\'{c} Bach, Mirjana and Dumi\v{c}i\'{c}, Ksenija and Gogala, Zdenka}, year = {1999}, pages = {771-780}, keywords = {forecasting sales, forecasting sales models, information technology}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {50}, number = {7-8}, issn = {0424-7558}, title = {Methods Utilization of Sale Forecasting in Croatian Large Firms}, keyword = {forecasting sales, forecasting sales models, information technology} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • HISTORICAL ABSTRACTS
  • AMERICA: HISTORY & LIFE





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font