Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 436783

Sagorijevanje na poslu kod učitelja razredne i predmetne nastave te srednjoškolskih nastavnika


Koludrović, Morana; Jukić, Tonća; Reić Ercegovac, Ina
Sagorijevanje na poslu kod učitelja razredne i predmetne nastave te srednjoškolskih nastavnika // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 22 (2009), 2; 235-249 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 436783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sagorijevanje na poslu kod učitelja razredne i predmetne nastave te srednjoškolskih nastavnika
(Burnout at classroom teachers, subject teachers and high school teachers)

Autori
Koludrović, Morana ; Jukić, Tonća ; Reić Ercegovac, Ina

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 22 (2009), 2; 235-249

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
stres; sagorijevanje na poslu; učitelji razredne i predmetne nastave; srednjoškolski nastavnici
(stress; teacher burnout; classroom teachers; subject teachers; high school teachers)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je ispitati razinu sagorijevanja na poslu kod učitelja razredne i predmetne nastave te srednjoškolskih nastavnika, te utvrditi efekte duljine radnog iskustva na pojedine dimenzije sagorijevanja na poslu. U istraživanju je sudjelovalo 205 učitelja i nastavnika, a primijenjeni su upitnik općih podataka te Skala sagorjevanja na poslu za učitelje i nastavnike. Rezultati su pokazali da iako općenito učitelji i nastavnici ne doživljavaju visoku razinu sagorijevanja na poslu, postoje razlike u nekim dimenzijama sagorijevanja između učitelja razredne nastave i ostalih sudionika. Učitelji razredne nastave su, naime, značajno zadovoljniji odabranim zanimanjem od ostalih nastavnika, a imaju i značajno pozitivniji stav prema učenicima. Nadalje, kao što se i očekivalo, procjene sudionika o zadovoljstvu poslom u značajnoj su negativnoj korelaciji sa svim dimenzijama sagorijevanja na poslu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Koludrović, Morana; Jukić, Tonća; Reić Ercegovac, Ina
Sagorijevanje na poslu kod učitelja razredne i predmetne nastave te srednjoškolskih nastavnika // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 22 (2009), 2; 235-249 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Koludrović, M., Jukić, T. & Reić Ercegovac, I. (2009) Sagorijevanje na poslu kod učitelja razredne i predmetne nastave te srednjoškolskih nastavnika. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 22 (2), 235-249.
@article{article, author = {Koludrovi\'{c}, Morana and Juki\'{c}, Ton\'{c}a and Rei\'{c} Ercegovac, Ina}, year = {2009}, pages = {235-249}, keywords = {stres, sagorijevanje na poslu, u\v{c}itelji razredne i predmetne nastave, srednjo\v{s}kolski nastavnici}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {22}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Sagorijevanje na poslu kod u\v{c}itelja razredne i predmetne nastave te srednjo\v{s}kolskih nastavnika}, keyword = {stres, sagorijevanje na poslu, u\v{c}itelji razredne i predmetne nastave, srednjo\v{s}kolski nastavnici} }
@article{article, author = {Koludrovi\'{c}, Morana and Juki\'{c}, Ton\'{c}a and Rei\'{c} Ercegovac, Ina}, year = {2009}, pages = {235-249}, keywords = {stress, teacher burnout, classroom teachers, subject teachers, high school teachers}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {22}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Burnout at classroom teachers, subject teachers and high school teachers}, keyword = {stress, teacher burnout, classroom teachers, subject teachers, high school teachers} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts
  • EBSCO Publishing, Editorial Department, Massachusetts, USA





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font