Pregled bibliografske jedinice broj: 436783
Sagorijevanje na poslu kod učitelja razredne i predmetne nastave te srednjoškolskih nastavnika
Sagorijevanje na poslu kod učitelja razredne i predmetne nastave te srednjoškolskih nastavnika // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 22 (2009), 2; 235-249 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 436783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sagorijevanje na poslu kod učitelja razredne i predmetne nastave te srednjoškolskih nastavnika
(Burnout at classroom teachers, subject teachers and high school teachers)
Autori
Koludrović, Morana ; Jukić, Tonća ; Reić Ercegovac, Ina
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 22
(2009), 2;
235-249
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
stres; sagorijevanje na poslu; učitelji razredne i predmetne nastave; srednjoškolski nastavnici
(stress; teacher burnout; classroom teachers; subject teachers; high school teachers)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je ispitati razinu sagorijevanja na poslu kod učitelja razredne i predmetne nastave te srednjoškolskih nastavnika, te utvrditi efekte duljine radnog iskustva na pojedine dimenzije sagorijevanja na poslu. U istraživanju je sudjelovalo 205 učitelja i nastavnika, a primijenjeni su upitnik općih podataka te Skala sagorjevanja na poslu za učitelje i nastavnike. Rezultati su pokazali da iako općenito učitelji i nastavnici ne doživljavaju visoku razinu sagorijevanja na poslu, postoje razlike u nekim dimenzijama sagorijevanja između učitelja razredne nastave i ostalih sudionika. Učitelji razredne nastave su, naime, značajno zadovoljniji odabranim zanimanjem od ostalih nastavnika, a imaju i značajno pozitivniji stav prema učenicima. Nadalje, kao što se i očekivalo, procjene sudionika o zadovoljstvu poslom u značajnoj su negativnoj korelaciji sa svim dimenzijama sagorijevanja na poslu.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA - Modern Language Abstracts
- EBSCO Publishing, Editorial Department, Massachusetts, USA