Pregled bibliografske jedinice broj: 436358
Istraživanje imidža gradova u funkciji marketinga gradova
Istraživanje imidža gradova u funkciji marketinga gradova // Marketing države-Marketing hrvatske države / Fedor Rocco (ur.).
Zagreb: Fedor Rocco, Cromar, 2001. str. 185-195 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 436358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje imidža gradova u funkciji marketinga gradova
(Research of the Image of the City in the Function of its Marketing)
Autori
Paliaga, Marko ; Ivan, Šverko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketing države-Marketing hrvatske države
/ Fedor Rocco - Zagreb : Fedor Rocco, Cromar, 2001, 185-195
ISBN
953-98717-0-0
Skup
17 Kongres Cromar-a Hrvatske
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 11.09.2001. - 13.09.2001
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Imidž grada; kompleksni imidž
(Image of the city; comlpex image)
Sažetak
Imidž gradova važan je čimbenik uspješnosti marketinga gradova. Marketing gradova postao je posljednjih godina u zapadnim razvijenim zemljama , pa i u nas, često diskutirana tema. U raspravu je uključen i njihov imidž koji je potrebno kontinuirano istraživati da bi se mogla planirati uspješna primjena marketinga lokalnih zajednica i gradova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija