Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 436358

Istraživanje imidža gradova u funkciji marketinga gradova


Paliaga, Marko; Ivan, Šverko
Istraživanje imidža gradova u funkciji marketinga gradova // Marketing države-Marketing hrvatske države / Fedor Rocco (ur.).
Zagreb: Fedor Rocco, Cromar, 2001. str. 185-195 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 436358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje imidža gradova u funkciji marketinga gradova
(Research of the Image of the City in the Function of its Marketing)

Autori
Paliaga, Marko ; Ivan, Šverko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing države-Marketing hrvatske države / Fedor Rocco - Zagreb : Fedor Rocco, Cromar, 2001, 185-195

ISBN
953-98717-0-0

Skup
17 Kongres Cromar-a Hrvatske

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 11.09.2001. - 13.09.2001

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Imidž grada; kompleksni imidž
(Image of the city; comlpex image)

Sažetak
Imidž gradova važan je čimbenik uspješnosti marketinga gradova. Marketing gradova postao je posljednjih godina u zapadnim razvijenim zemljama , pa i u nas, često diskutirana tema. U raspravu je uključen i njihov imidž koji je potrebno kontinuirano istraživati da bi se mogla planirati uspješna primjena marketinga lokalnih zajednica i gradova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Marko Paliaga (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Paliaga, Marko; Ivan, Šverko
Istraživanje imidža gradova u funkciji marketinga gradova // Marketing države-Marketing hrvatske države / Fedor Rocco (ur.).
Zagreb: Fedor Rocco, Cromar, 2001. str. 185-195 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Paliaga, M. & Ivan, Š. (2001) Istraživanje imidža gradova u funkciji marketinga gradova. U: Fedor Rocco (ur.)Marketing države-Marketing hrvatske države.
@article{article, author = {Paliaga, Marko and Ivan, \v{S}verko}, year = {2001}, pages = {185-195}, keywords = {Imid\v{z} grada, kompleksni imid\v{z}}, isbn = {953-98717-0-0}, title = {Istra\v{z}ivanje imid\v{z}a gradova u funkciji marketinga gradova}, keyword = {Imid\v{z} grada, kompleksni imid\v{z}}, publisher = {Fedor Rocco, Cromar}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Paliaga, Marko and Ivan, \v{S}verko}, year = {2001}, pages = {185-195}, keywords = {Image of the city, comlpex image}, isbn = {953-98717-0-0}, title = {Research of the Image of the City in the Function of its Marketing}, keyword = {Image of the city, comlpex image}, publisher = {Fedor Rocco, Cromar}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font