Pregled bibliografske jedinice broj: 436284
COLORS AS PART OF VISUAL IDENTITY
COLORS AS PART OF VISUAL IDENTITY // Marketing and trade 2009 / Paluš, Hubert ; Matova, Hana (ur.).
Zvolen: KMOSL, 2009. str. 9-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 436284 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
COLORS AS PART OF VISUAL IDENTITY
Autori
Bičanić, Kristina ; Moro, Maja ; Gašparić, Vanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketing and trade 2009
/ Paluš, Hubert ; Matova, Hana - Zvolen : KMOSL, 2009, 9-14
ISBN
978-80-89241-33-0
Skup
Marketing and trade 2009
Mjesto i datum
Zvolen, Slovačka, 01.12.2009. - 03.12.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
visual identity; logo; colors of the company
Sažetak
Visual identity is a set of visual characteristics by which a company or product interacts with the market and the entire public. Unique visual identity for the company can cause a positive association with customers, with the public and the employees. In this paper we have studied color as part of visual identity of particular wood processing and furniture manufacturing companies. On the example of four companies, we tried to analyze which messages they send using the colors in the visual presentation of their company.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Šumarstvo, Drvna tehnologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
068-0681966-1969 - Matematički i statistički modeli za praćenje stanja i gospodarenja u šumarstvu (Jazbec, Anamarija, MZOS ) ( CroRIS)
068-0683446-3510 - Adaptivno upravljanje procesima u proizvodnji proizvoda od drva (Jelačić, Denis, MZOS ) ( CroRIS)
068-0683446-3512 - Modeli povećanja konkurentnosti u izvozu finalnih proizvoda od drva (Motik, Darko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet šumarstva i drvne tehnologije