Pregled bibliografske jedinice broj: 436214
Nastava upoznavanja okolice u hrvatsko-mađarskim dvojezičnim školama
Nastava upoznavanja okolice u hrvatsko-mađarskim dvojezičnim školama // A Magyar tudomány napja 2008 : Kutatások 2008 az Eötvös József Főiskolán : eljárást / Steinerné ; Molnár, Judit ; Tóth, Sándor Attila (ur.).
Baja: Kiadja az Eötvös József Főiskola, 2009. str. 373-382 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 436214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava upoznavanja okolice u hrvatsko-mađarskim dvojezičnim školama
(Enviromental exploring Classes in Croatian-Hungarian bilingual school)
Autori
Kostović-Vranješ, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
A Magyar tudomány napja 2008 : Kutatások 2008 az Eötvös József Főiskolán : eljárást
/ Steinerné ; Molnár, Judit ; Tóth, Sándor Attila - Baja : Kiadja az Eötvös József Főiskola, 2009, 373-382
ISBN
978 963 7290 63 3
Skup
A Magyar tudomány napja 2008
Mjesto i datum
Baja, Mađarska, 10.11.2008. - 11.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dvojezične hrvatsko-mađarske osnovne škole; nastava; osposobljenost učitelja; poučavanje; upoznavanja okolice
(bilingual Croatian-Hungarian primary schools; classes; teachers´ competence; environment exploring teaching)
Sažetak
U dvojezičnim hrvatsko-mađarskim osnovnim školama od prvog do četvrtog razreda nastava je na hrvatskom jeziku, osim izučavanja mađarskog jezika. Nastavni predmet upoznavanje okolice je jedan od pet koji se realiziraju na hrvatskom jeziku prema okvirnom nastavnom planu i programu nacionalnog mađarskog kurikuluma. S ciljem utvrđivanja načina realizacije nastave upoznavanja okolice u mađarskim školama u kojima se školuju djeca pripadnici hrvatske manjine anketirani su i intervjuirani učitelji polaznici Programa usavršavanja manjinskih pedagoga. Rezultati pilot istraživanja pokazuju kako učitelji u nastavi upoznavanja okolice primjenjuju klasične izvore znanja, metode i oblike rada. Jedan od razloga tome je što učenici različito znaju hrvatski jezik pa učitelji moraju veću pozornost posvećivati jezičnom osposobljavanju učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija