Pregled bibliografske jedinice broj: 436027
Didaktika školskog vjeronauka. Elementi planiranja
Didaktika školskog vjeronauka. Elementi planiranja // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 17 (1995), 4; 276-285 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 436027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Didaktika školskog vjeronauka. Elementi planiranja
(Didactics of Religious Education. Elements of Planning)
Autori
Filipović, Ana Thea
Izvornik
Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih (0351-9007) 17
(1995), 4;
276-285
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Vjeronaučna didaktika; nastavni program; vjeronaučni ciljevi; vjeronaučni sadržaji; nastavne metode; nastavna sredstva; vrednovanje u vjeronauku
(Didactics of religious education; school curriculum; goals of religious education; contents of religous education; methods; didactic media; evaluation in religious education)
Sažetak
Iako danas postoji nekoliko modela ili smjerova u općoj didaktici te više različitih koncepcija u vjeronaučnoj didaktici, oni se ipak slažu u tome da je planiranje i programiranje svake, pa tako i vjeronaučne nastave jedan od središnjih didaktičkih postulata. Ključni elementi planiranja i programiranja koji se u različitim oblicima i na različite načine susreću gotovo u svim didaktičkim modelima jesu: analiza polazne situacije i odgojno-obrazovnih potreba učenika, određenje ciljeva, izbor sadržaja, izbor nastavnih metoda i sredstava te vrednovanje ili evaluacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Annale (Rassegna annuale di studi di Catechetica e di Pedagogia Religiosa)