Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 436027

Didaktika školskog vjeronauka. Elementi planiranja


Filipović, Ana Thea
Didaktika školskog vjeronauka. Elementi planiranja // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 17 (1995), 4; 276-285 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 436027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Didaktika školskog vjeronauka. Elementi planiranja
(Didactics of Religious Education. Elements of Planning)

Autori
Filipović, Ana Thea

Izvornik
Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih (0351-9007) 17 (1995), 4; 276-285

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Vjeronaučna didaktika; nastavni program; vjeronaučni ciljevi; vjeronaučni sadržaji; nastavne metode; nastavna sredstva; vrednovanje u vjeronauku
(Didactics of religious education; school curriculum; goals of religious education; contents of religous education; methods; didactic media; evaluation in religious education)

Sažetak
Iako danas postoji nekoliko modela ili smjerova u općoj didaktici te više različitih koncepcija u vjeronaučnoj didaktici, oni se ipak slažu u tome da je planiranje i programiranje svake, pa tako i vjeronaučne nastave jedan od središnjih didaktičkih postulata. Ključni elementi planiranja i programiranja koji se u različitim oblicima i na različite načine susreću gotovo u svim didaktičkim modelima jesu: analiza polazne situacije i odgojno-obrazovnih potreba učenika, određenje ciljeva, izbor sadržaja, izbor nastavnih metoda i sredstava te vrednovanje ili evaluacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Filipović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Filipović, Ana Thea
Didaktika školskog vjeronauka. Elementi planiranja // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 17 (1995), 4; 276-285 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Filipović, A. (1995) Didaktika školskog vjeronauka. Elementi planiranja. Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 17 (4), 276-285.
@article{article, author = {Filipovi\'{c}, Ana Thea}, year = {1995}, pages = {276-285}, keywords = {Vjeronau\v{c}na didaktika, nastavni program, vjeronau\v{c}ni ciljevi, vjeronau\v{c}ni sadr\v{z}aji, nastavne metode, nastavna sredstva, vrednovanje u vjeronauku}, journal = {Kateheza : \v{c}asopis za vjeronauk u \v{s}koli, katehezu i pastoral mladih}, volume = {17}, number = {4}, issn = {0351-9007}, title = {Didaktika \v{s}kolskog vjeronauka. Elementi planiranja}, keyword = {Vjeronau\v{c}na didaktika, nastavni program, vjeronau\v{c}ni ciljevi, vjeronau\v{c}ni sadr\v{z}aji, nastavne metode, nastavna sredstva, vrednovanje u vjeronauku} }
@article{article, author = {Filipovi\'{c}, Ana Thea}, year = {1995}, pages = {276-285}, keywords = {Didactics of religious education, school curriculum, goals of religious education, contents of religous education, methods, didactic media, evaluation in religious education}, journal = {Kateheza : \v{c}asopis za vjeronauk u \v{s}koli, katehezu i pastoral mladih}, volume = {17}, number = {4}, issn = {0351-9007}, title = {Didactics of Religious Education. Elements of Planning}, keyword = {Didactics of religious education, school curriculum, goals of religious education, contents of religous education, methods, didactic media, evaluation in religious education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Annale (Rassegna annuale di studi di Catechetica e di Pedagogia Religiosa)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font