Pregled bibliografske jedinice broj: 436017
Načelo korelacije u školskom vjeronauku. Analiza njegove službene provedbe u Njemačkoj od "Zielfelderplana" 1973. do Temeljnog plana 1984. (drugi dio)
Načelo korelacije u školskom vjeronauku. Analiza njegove službene provedbe u Njemačkoj od "Zielfelderplana" 1973. do Temeljnog plana 1984. (drugi dio) // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 17 (1995), 3; 202-210 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 436017 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Načelo korelacije u školskom vjeronauku. Analiza njegove službene provedbe u Njemačkoj od "Zielfelderplana" 1973. do Temeljnog plana 1984. (drugi dio)
(The Principle of Correlation in Religious Education in Schools. Analysis of its implementation in Germany from "Zielfelderplan" 1973 to "Grundlagenplan" 1984 (Part II))
Autori
Filipović, Ana Thea
Izvornik
Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih (0351-9007) 17
(1995), 3;
202-210
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Vjeronauk u školi; korelacija; nastavni program; odnos vjere i života; odnos vjere i religije; vjeronaučna didaktika
(Religious education in schools; correlation; school curricula; relation between faith and life; relation between faith and religion; didactics of religious education)
Sažetak
U pokoncilskoj vjeronaučnoj nastavi vlastiti sadržaji kršćanske vjere sve se više obogaćuju antropološkim temama koje odgovaraju na situacije i interese učenika te prate ritam njihova rasta i razvoja. Okvirni vjeronaučni programi u Njemačkoj strukturiraju antropološki zaokret u religijskopedagoškoj praksi unutar načela i didaktike korelacije. Na tragu konvergencije pedagoških i teoloških razloga utemeljenja vjeronauka kao školskog predmeta, didaktika korelacije želi zajamčiti istodobnu vjernost vjeronauka sadržaju i vjernost učeniku te potaknuti ne samo izmjenično nizanje i izvanjsko povezivanje antropoloških i teoloških ciljeva i sadržaja, nego njihovo duboko prožimanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Annale (Rassegna annuale di studi di Catechetica e di Pedagogia Religiosa)