Pregled bibliografske jedinice broj: 435982
Cjeloživotno obrazovanje u Esejima Michela de Montaignea
Cjeloživotno obrazovanje u Esejima Michela de Montaignea // Perpektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2010. str. 378-383 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 435982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno obrazovanje u Esejima Michela de Montaignea
(Lifelonge education in Michel de Montaigne's Essays)
Autori
Riman, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Perpektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
/ Bacalja, Robert - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2010, 378-383
ISBN
978-953-7237-40-0
Skup
Perpektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.05.2008. - 31.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
odgoj; obrazovanje; Eseji; Michel de Montaigne
(upbring; education; Essays; Michel de Montaigne)
Sažetak
Michel de Montaigne poznat je kao utemeljitelj forme eseja. U svojoj zbirci eseja, Montaigne promišlja o odgoju i obrazovanju. Priča o njegovoj odgojno-obrazovnoj okolini počinje još prije njegovog rođenja, iskustvima njegovog oca koje je stjecao inovativne ideje o obrazovanju tijekom vojne službe u Italiji. Radikalni pristup odgoju i obrazovanju koju je otac namijenio malom Montaignu zahtijevao je iznimnu prilagodbu ostalih članova kućanstva, uključujući i poslugu koja je morala naučiti latinski kako bi s djetetom i u njegovoj blizini komunicirali samo na tom jeziku. Tako je Montaigne zabilježio ideju o potrebi cjeloživotnog učenja koja je prisutna već stoljećima. Nekada je to bila privilegija malobrojnih, a danas je nužnost svih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija