Pregled bibliografske jedinice broj: 435976
Suvremeni pristup korelativnosti u razrednoj nastavi hrvatskoga jezika i književnosti
Suvremeni pristup korelativnosti u razrednoj nastavi hrvatskoga jezika i književnosti // A tanitokepzes jovokepe/Budućnost obrazovanja učitelja / Kaich, Katalin (ur.).
Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2008. str. 74-74 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 435976 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremeni pristup korelativnosti u razrednoj nastavi hrvatskoga jezika i književnosti
(Contemporary approach to correlating subjects in croatian language and literature classes)
Autori
Riman, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
A tanitokepzes jovokepe/Budućnost obrazovanja učitelja
/ Kaich, Katalin - Subotica : Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2008, 74-74
Skup
A tanitokepzes jovokepe/Budućnost obrazovanja učitelja
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 18.09.2008. - 20.09.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
hrvatski jezik; književnost; unutarpredmetno povezivanje; međupredmetno povezivanje
(Croatian language; literature; intra-subject relations; inter-subject relations)
Sažetak
Hrvatski jezik kao nastavni predmet predstavlja najvažniji temelj sveukupnog obrazovanja, a njegova se važnost odražava u najvećoj godišnjoj satnici predviđenoj za taj nastavni predmet u nastavnom planu. Nastavni program naglašava princip korelativnosti kroz unutarpredmetno i međupredmetno povezivanje, kako bi se učenicima olakšalo prirodno usvajanje sadržaja kroz funkcionalno povezane cjeline. U radu su navedeni ciljevi, zadaće i nastavna područja razredne nastave hrvatskog jezika i opisani neki mogući primjeri unutarpredmetnog i međupredmetnog povezivanja sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija