Pregled bibliografske jedinice broj: 435637
Nužnost terenske nastave iz prirodoslovlja na učiteljskom studiju
Nužnost terenske nastave iz prirodoslovlja na učiteljskom studiju // Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo znanja ; 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima - ECNSI-2009, Zadar / Vijtiuk, Nada ; Šiljković, Željka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 16-16 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 435637 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nužnost terenske nastave iz prirodoslovlja na učiteljskom studiju
(The necessity of field work in nature and scinece at the primary school teacher education)
Autori
Popović, Željko ; Bogut, Irella ; Užarević, Zvonimir ; Medica, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo znanja ; 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima - ECNSI-2009, Zadar
/ Vijtiuk, Nada ; Šiljković, Željka - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009, 16-16
ISBN
978-953-7210-26-7
Skup
3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ; Prvi simpozij: Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 13.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
terenska nastava ; prirodoslovlje ; učiteljski studij
(field work ; science and nature ; primary school teacher education)
Sažetak
Poznato je da se nastava iz predmeta Priroda i društvo u osnovnoj školi ne može odvijati isključivo unutar zatvorenih prostora učionice. Mnogi učitelji u praksi izbegavaju izvanučioničku nastavu upravo zbog slabog poznavanja pojava u prirodi, organizama i njihove međuovisnosti. Zato se na Učiteljskom fakultetu u Osijeku poklanja velika pozornost upravo terenskom radu studenata u prirodi. Terenska nastava je predmet povezan s Prirodoslovljem 1 i 2 s kojima čini cjelinu. Usvajanjem prirodoslovnih sadržaja u izvornoj situaciji u prirodi osiguravaju se kvalitativne perceptivne, misaone i praktične djelatnosti potrebne za budući samostalni rad učitelja...
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
Napomena
Zbornik i sažetak su tiskani na hrvatskom i engleskom jeziku.
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
285-0000000-2674 - Zaštita voda Kopačkog rita - ekološke interakcije Dunava i poplavnog područja (Vidaković, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Puli,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek,
Sveučilište u Osijeku - Odjel za biologiju